خبرگزاری کار ایران

به منظور پشتیبانی از کاروان پیاده رحلت امام(ره):

معاون سپاه قدس از استانداری گیلان تقدیر کرد

asdasd
کد خبر : ۱۷۱۷۹۴

امسال به دلیل پشتیبانی های استانداری و برنامه ریزی های دبیر ستاد ارتحال استان بسیاری از مشکلات سال های قبل برطرف و دغدغه های ما نیز کم شده است.

معاون هماهنگ کننده سپاه قدس گیلان از استانداری این استان به دلیل پشتیبانی از کاروان پیاده زائران حضرت امام(ره) و مراسم های سالگرد ارتحال تقدیر کرد.

به گزارش ایلنا از رشت و به نقل از روابط عمومی اداره کل امور اجتماعی استانداری گیلان، سرهنگ حسینی همزمان با بعثت رسول اکرم در بازدید سرپرست اداره کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری گیلان از کاروان پیاده زائران حضرت امام(ره) در جمع مدیران این کاروان گفت: امسال به دلیل پشتیبانی های استانداری و برنامه ریزی های دبیر ستاد ارتحال استان بسیاری از مشکلات سال های قبل برطرف و دغدغه های ما نیز کم شده است.

وی اظهار کرد: در سال های گذشته به منظور تامین نیازها و برنامه ریزی شاهد مشکلات مختلفی بودیم که خوشبختانه با تدبیر استانداری در سال جاری این مشکلات برطرف شده است.

وی ادامه داد: جا دارد تا از استاندار، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی و همچنین اداره کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری تقدیر و سپاس نمایم.

یونس رنجکش سرپرست اداره کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری گیلان و دبیر ستاد سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی(ره) در این جلسه برپشتیبانی های کافی از برنامه های ستاد ارتحال امام(ره) تاکید کرد.

وی گفت: با توجه به دستور استاندار محترم و پیگیری های معاونت سیاسی و امنیتی استانداری، اداره کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری در سال جاری تمام تلاش خود را بر این قرار داده است تا برنامه های سالگرد ارتحال با نظم و شکوه بهتری برگزار شود.

رنجکش اظهارکرد: پشتیبانی های مختلف و همچنین برنامه ریزی وساماندهی لازم دراین خصوص ازاقدامات انجام گرفته است که تا پایان مراسم ادامه خواهد داشت.

وی همچنین یاد آور شد: تولید اقلام فرهنگی بویژه تهیه کتاب زندگی به سبک روح الله و توزیع آن در این علاقمندان یکی از برنامه ها می باشد.

مدیرکل امور اجتماعی استانداری گیلان همچنین بر ضرورت بسیج امکانات استان در هدایت و حمایت و پشتیبانی از برنامه های سالگرد ارتحال حضرت امام(ره) در گیلان تاکید کرد و خواستار همراهی های بیشتر مسئولان اجرایی استان شد.

وی یادآور شد: به کلیه دستگاههای اجرایی و فرمانداری های استان درخصوص همکاری و هماهنگی با برگزارکنندگان برنامه های سالگرد ارتحال توصیه هایی شده است و در شهرستان ها نیز تاکنون ستاد بزرگداشت مراسم ارتحال جلسات مختلفی برگزار شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز