خبرگزاری کار ایران

استاندار گیلان:

تولید موفق با توجه به حقوق مصرف کننده شکل می گیرد

asdasd
کد خبر : ۱۶۸۱۴۶

حضور پررنگ تر بخش خصوصی در جلسات تصمیم گیری و حمایت از آن از جمله سیاست های استان بشمار می رود.

استاندار گیلان در همایش انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان تصریح کرد: اگر به بحثحمایت از حقوق مصرف کننده توجه نگردد قطعا «تولید موفق نخواهد شد.

به گزارش ایلنا از رشت؛ محمدعلی نجفی در این همایش که با حضور واحدهای بر‌تر در زمینه رعایت حقوق مصرف کننده برگزار شد با اشاره به وجود تولیدکنندگان موفق دراستان اظهار داشت: در گیلان تولید کنندگان با سابقه ۴۰ سال وجود دارد که بدلیل رعایت حقوق مصرف کننده همواره موفق هستند.

استاندار گیلان با بیان اینکه باید به توانایی‌های خودمان تکیه کنیم اظهار داشت: کسانی که امروز سخن از کیفیت و حمایت از حقوق مصرف کنندگان را دارند تولید کنندگان موفقی هستند وبر این اساس انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان باید در قالب کمیته‌های کاری و مشخص عمل کند تا انشاء ا… شاهد موفقیت بیش از پیش آن باشیم.

نجفی درادامه سخنان خود با بیان اینکه یکی از راههای شکوفایی بخش کشاورزی افرایش کیفیت محصولاتمان است افزود: اگر برنج و چای نامرغوب تولید کنیم در آن صورت اعتبار خود را از دست خواهیم داد و کیفیت محصول ماباید حامل پیام‌های مثبت باشد.

استاندار گیلان عملکرد واحدهای تولیدی موفق را به دلیل ارتقای کیفیت دانست و بیان کرد: بخشی از صنایع غذایی گیلان موفق عمل کردند ضمن اینکه نیاز است واحدهای تولیدی به طرف استانداردهای ملی هدایت شوند.
نماینده عالی دولت در گیلان بر مشارکت بخش خصوصی در تصمیم گیری‌ها تأکید کرد و افزود: باتوجه به توانایی‌های حداقلی اقتصادی در بخش دولتی نباید تمامی تصمیم گیری‌های بخش خصوصی را دولتمردانی تشکیل دهند که هیچ حضوری در بخش خصوصی ندارند.

نجفی توجه به بخش خصوصی را عامل موفقیت در توسعه اقتصادی دانست و افزود: حضور پررنگ‌تر بخش خصوصی در جلسات تصمیم گیری و حمایت از آن از جمله سیاست‌های استان بشما می‌رود.

ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز