خبرگزاری کار ایران

رئیس شورای اسلامی شهر رشت؛

اجرای طرح تفضیلی ساماندهی تبلیغات شهری ضروری است

asdasd
کد خبر : ۱۶۰۹۸۶

وقتی بودجه ای برای بخش تبلیغات در نظر گرفته شده، طرح های موجود حتما باید اجرایی گردد.

بیست و پنجمین جلسه کمیسیون حمل و نقل و ترافیک در فروردین ۹۳ با حضور رسولی رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک، دکتر جمشیدی رئیس شورای اسلامی شهر رشت وجمعی از مسئولان در عمارت شورای اسلامی شهر رشت برگزار شد.
به گزارش ایلنا از رشت، رضا جمشیدی رئیس شورای اسلامی کلانشهر رشت در خصوص طرح مربوط به واگذاری تبلیغات محیطی پایانه ترمینال گیل گفت: شهرداری رشت قرار بود با توجه به بودجه ۹۳، طرح جامع و تفضیلی تبلیغات محیطی را به انجام برساند.
وی افزود؛ کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر رشت در مصوبه خود قید کند که این طرح در راستای طرح جامع و تفضیلی تبلیغات محیطی خواهد بود تا این امر موجب گردد این طرح در شهرداری به دست فراموشی سپرده نشود.
رئیس شورای اسلامی شهر رشت با اشاره به طرح های جدید شورا، همچون نهضت آسفالت, جمع آوری آب های سطحی و دیگر موارد که در بودجه ۹۳ دیده شده افزود؛ این طرح ها با تاکید شورای شهر در حال اجرا است اما به نظر می رسد بخش تبلیغات محیطی متولی خاصی را ندارد.
جمشیدی تبلیغات محیطی را پتانسیل درآمدی پایدار شهری دانست و بیان داشت؛ وقتی بودجه ای برای بخش تبلیغات در نظر گرفته شده، طرح های موجود حتما باید اجرایی گردد.
حسینی مدیرعامل سازمان پایانه های مسافربری شهرداری رشت نیز گفت: به جهت در آمد ناچیزسازمان پایانه های مسافربری شهرداری رشت بر آن شدیم تا اقدام به واگذاری تبلیغات به بخش خصوصی نماییم که این امر در جهت کسب درآمد پایدار برای سازمان موثر خواهد بود.
رسولی رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر رشت نیز با اعلام نارضایتی اعضای شورای شهر از وضع موجود تبلیغات محیطی شهر رشت در خصوص این طرح گفت: بخش اقتصادی این طرح باید در دفتر سرمایه گذاری شورای شهر مورد بررسی قرار گیرد.
جمشیدپور مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری رشت با اشاره به تقاضاهای زیاد برای ایجاد پل عابرپیاده در نقاط مختلف شهر رشت گفت: این طرح با بررسی حجم خودرو و عابرپیاده، تعداد تصادفات وقوع یافته در منطقه و کاربری های اطراف اقدام به شناسایی ۲۲ نقطه اولویت دار برای ایجاد پل عابر نمود.
وی با بیان این مطلب که این طرح تا کنون در سه نوبت در شورای ترافیک مورد بررسی قرار گرفته است، گفت: در اجرای این طرح ۴ مدل از پل عابرپیاده دیده شده که در آنها فضاهایی برای سرمایه گذاری، و امکانی برای جلوگیری از ترافیک نیز در نظر گرفته شده است و این پل ها به صورت شبانه روزی باز خواهند بود.
در ادامه اعضای کمیسیون با کلیات این طرح موافقت کردند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز