خبرگزاری کار ایران

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گیلان؛

ساخت سالانه ۲۰۰ هزار واحد مسکونی روستایی از وظایف بنیاد مسکن است

asdasd
کد خبر : ۱۵۹۳۳۲

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گیلان گفت: ساخت سالانه ۲۰۰ هزار واحد مسکونی روستایی از وظایف بنیاد مسکن است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گیلان از صدور ۱۰۰ هزار جلد سند مالکیت روستایی در این استان خبر داد و گفت: سال گذشته ۲ هزار و ۶۸۵ جلد روستایی به متقاضیان واگذار شده است.
به گزارش ایلنا از رشت، محمد اکبرزاده گفت: بنیاد مسکن با فرمان امام راحل به منظور تامیت مسکن محومان ایجاد شد.
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گیلان کمک در تامین مصالح ساختمانی از طریق تهیه تولید و توزیع را از جمله وظایف بنیاد مسکن عنوان کرد و گفت: تهیه و ارائه طرح‌های لازم برای بازسازی مناطق آسیب‌دیده در اثر جنگ، سیل، زلزله و… از دیگر وظایف است.
وی اجرای طرح‌های مذکور را با مشارکت مردم و هماهنگی با سازمان‌ها و دستگاه‌های ذی‌ربط ذکر کرد.
اکبرزاده مطالعه و برنامه‌ریزی و اجرای مصوبه دولت مبنی بر ساخت ۲ میلیون واحد مسکونی روستایی در دو برنامه پنج‌ساله توسعه کشور و ساخت سالانه ۲۰۰ هزار واحد مسکونی روستایی را از دیگر وظایف بنیاد مسکن ذکر کرد.
وی با بیان اینکه احداثمسکن در شهرهای زیر ۲۵ هزار جمعیت جزو وظایف بنیاد مسکن است، خاطرنشان کرد: اکنون بنیاد مسکن دارای ۱۶ شعبه در شهرستان‌های گیلان است.
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گیلان خاطرنشان کرد: سال گذشته تعداد ۲ هزار و ۶۸۵ جلد سند به متقاضیان گیلانی تحویل داده شد.
این مسئول یادآور شد: سال گذشته در راستای بازسازی مناطق آسیب‌دیده از حوادثتعداد ۹۲۱ واحد مسکونی گیلان با اعتبار بالغ بر ۲۷ میلیارد ریال زیرپوشش تسهیلات حوادثقرار گرفتند.
وی از صدور بیش از ۱۰۰ هزار جلد سند روستایی گیلان از ابتدای طرح سنددار کردن واحدهای روستایی تاکنون خبر داد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز