خبرگزاری کار ایران

مدیر کل میراثفرهنگی گیلان:

مشارکت سمن‌ها در نوروز ۹۳ ستودنی بود

asdasd
کد خبر : ۱۵۹۳۱۲

اگر زمینه مشارکت مردم به ویژه تشکل‌های مردم نهاد آسان‌تر شود، تحقق برنامه‌های اجتماعی و فرهنگی نیز آسان‌تر می‌شود.

مدیر کل میراثفرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گیلان از مشارکت سمن‌ها در اجرای برنامه‌های فرهنگی نوروز ۱۳۹۳ خبر داد.
به گزارش ایلنا از رشت، رضا علیزاده گفت: وجود سازمان‌های غیردولتی ریشه در تاریخ و فرهنگ ما دارد و از منظر قوانین و مقررات نیز دارای سابقه فعالیت‌‎های مشارکتی بوده و در اسناد بالادستی نظام نیز مورد توجه قرار گرفته است.
وی افزود: اگر زمینه مشارکت مردم به ویژه تشکل‌های مردم نهاد آسان‌تر شود، تحقق برنامه‌های اجتماعی و فرهنگی نیز آسان‌تر می‌شود.
مدیر کل میراثفرهنگی گیلان از واگذاری اجرای برنامه‌های فرهنگی در کلبه جهانگردی رشت در ایام نوروز به سمن‌ها خبر داد و افزود: این طرح در راستای اجرایی شدن اصل ۴۴ قانون اساسی صورت پذیرفته است.
علیزاده با اشاره به اینکه کلیه برنامه‌ها با نظارت مستقیم این اداره کل صورت گرفت، افزود: موسسه گردشگران پایدار در ایام نوروز علاوه بر اجرای برنامه‌های آئینی و ارائه سوغات و صنایع دستی استان به معرفی و پخت غذاهای محلی، لباس و پوشش اقوام گیلانی و نیز اجرای تورهای رایگان به منظور آشنایی هر چه بیشتر مسافران نوروزی با توانمندی‌های گردشگری استان اقدام نموده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز