خبرگزاری کار ایران

استاندارگیلان:

برای ایجاد اشتغال تاکنون از پتانسیل دریا استفاده نشده است

asdasd
کد خبر : ۱۵۸۲۹۹

استاندارگیلان گفت: واحدهای مستقر وزارت دفاع در گیلان در تقویت اقتصاد وافزایش دانش فنی ومهندسی استان تاثیرگذارند.

مدیران مجموعه واحدهای وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح مستقر در گیلان با استاندار گیلان دیدار کردند.
به گزارش ایلنا از رشت محمدعلی نجفی در این دیدار با اشاره به توانمندی‌های ارزنده واحدهای مستقر وزارت دفاع در گیلان در بخش‌های مختلف، از جمله صنایع پیشرفته کشتی سازی گفت: ساخت ناوشکن و ناوهای بزرگ در کشور به خوبی توان این واحد‌ها در تقویت اقتصاد و افزایش دانش فنی در استان را نشان می‌دهد.
استاندار گیلان با اظهار تاسف از اینکه گیلان هنوز متناسب با ظرفیت‌هایش از دریا بهره نگرفته افزود: صنایع شهید تمجیدی می‌تواند باروحیهٔ جهادی و اجرای پروژه‌های بزرگ سهم گیلان در استفاده از دریا را افزایش دهد.
وی اشاره به فرمایشات موکد رهبر معظم انقلاب مبنی بر بهره بردن از پتانسیل‌های دریا افزود: در سالهای گذشته بخشی از اشتغال استان در این حوزه را به دلیل بهره نبردن از این ظرفیت از دست داده‌ایم که با تقویت زیرساخت‌های گردشگری، بنادر و اقتصاد به وضعیت مناسب خواهیم رسید.
وی با اشاره به تبلور روحیهٔ جهادی در مجموعه نیروهای وزارت دفاع گفت: واحدهای مستقر وزارت دفاع در گیلان با توانمندی‌ها ی بالقوه‌ای که در بخش‌های اقتصادی و مهندسی دارند می‌توانند در تحقق شعار امسال نقش مناسبی ایفاء کنند.
نمایندهٔ عالی دولت در گیلان افزود: کار گروهی به منظور تحقق شعار سال اقتصاد و فرهنگ باعزم و مدیریت جهادی در استان با استفاده ازظرفیت‌های یگانهای مستقر وزارت دفاع و پشتیبانی تشکیل شود.
در این دیدار محسن بحیرایی مدیر ارشد وزارت دفاع در استان ضمن آرزوی توفیق برای استاندار و مسئولین استان در خدمت رسانی گفت: باتوجه به توان و پتانسیل بالفعل و بالقوه ایی که در وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در راستای اجرایی کردن سیاست‌های دولت تدبیر و امید و جاری سازی منویات مقام معظم رهبری وجود دارد، این واحد‌ها از هیچ کوششی دریغ نخواهند کرد.
در این نشست همچنین مدیران صندوق اعتباری کوثر، سازمان تأمین اجتماعی نیروهای مسلح، سازمان اتکاء، مهندسی و پدافند غیرعامل و مدیران کشت و صنعت منجیل، روغن گنجه، بیمه کوثر، جنگل و مراتع شفارود نیز حضورداشتند وهرکدام در زمینه انجام فعالیتهای مختلف که در راستای توسعه استان باشد اعلام آمادگی کردند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز