خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی گیلان؛

حضور میلیونی مسافران در گیلان، بیانگر امنیت پایدار استان است

asdasd
کد خبر : ۱۵۷۴۴۲

رئیس پلیس گیلان از کاهش ۳۰ درصدی تصادفات و تلفات ناشی از تصادفات رانندگی این استان در نوروز امسال خبر داد.

ابراهیم قائدرحمتی در نشست انتظامی گیلان، نتایج طرح نوروزی را عنوان کرد.
یه گزارش ایلنا از رشت، وی استقرار بیش از ۴۱۵ واحد گشتی خودرویی، موتوری و پیاده راهنمایی و رانندگی و پلیس راه استان در محورهای مواصلاتی به‌ویژه در نقاط حساس و حادثه‌خیز را از جمله اقدام‌ها برشمرد.
قائدرحمتی اظهار کرد: استقرار این واحدها به منظور نظارت بر عملکرد رانندگان در حفظ جان و امنیت مسافران و مردم در ایام تعطیلات نوروز بوده است.
وی از بازدید ۸ هزار و ۷۹۴ واحد صنفی توسط پلیس را از دیگر اقدام‌ها عنوان کرد و ادامه داد: در این بازدیدها ۵۰ واحد صنفی متخلف نیز شناسایی و پلمب شده است.
فرمانده انتظامی گیلان بیان داشت: به‌کارگیری یک‌هزار و۲۷ واحد گشتی خودرویی، موتوری و پیاده در امور انتظامی ترافیکی، اطلاعاتی و نظارتی نشان از عزم پلیس در خدمت مضاعف به مردم داشته است.
فرمانده انتظامی گیلان با بیان اینکه مردم گیلان مهمان‌نواز و با فرهنگ هستند، تصریح کرد: ورود یک‌میلیون و ۱۲۴ هزار و ۶۳۶ خودرو و ۵ میلیون و ۶۴۴ هزار و ۱۲۴ مسافر به گیلان نشان از امنیت خوب استان دارد.
وی نظارت و کنترل پلیس را بر هتل‌ها، مسافرخانه‌ها، مسافر کاشانه‌ها، مراکز اقامتی، پذیرایی، سالن‌های غذاخوری، پایانه‌های مسافری و شناسایی واحدهای اقامتی غیرمجاز ذکر کرد.
رئیس پلیس گیلان با بیان اینکه در گیلان از افزایش ۹ درصدی ورود خودرو و ۱۶ درصدی مسافر نسبت به مدت مشابه سال قبل را در این استان خبر داد.
قائدرحمتی به کاهش ۳۰ درصدی تصادفات و تلفات ناشی از تصادفات در نوروز ۹۳ اشاره کرد و افزود: کاهش تصادفات و تلفات مرهون مشارکت و همکاری مردم با پلیس در راستای تامین امنیت پایدار و مطلوب است.
وی افزود: اطلاع‌رسانی عمومی به مردم با رویکرد هشدارهای انتظامی به منظور پیشگیری اجتماعی و ارائه اخبار ترافیکی محورهای مواصلاتی استان به طور مستقیم و روزانه از صورت گرفته است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز