خبرگزاری کار ایران

در اقدامی ارزنده صورت گرفت؛

اهداء مدال های قهرمانی فردین معصومی به موزه رشت

asdasd
کد خبر : ۱۵۶۰۸۴

فردین معصومی قهرمان ارزنده گیلانی کشتی کشور مدالهای قهرمانی خود را به پاس زحمات دست اندرکاران خدمات سفرهای نوروزی، به موزه رشت اهداء نمود.

ایلنا: فردین معصومی کاپیتان اسبق تیم ملی کشتی آزاد کشور با حضور در ستاد اجرایی هماهنگی خدمات سفر استان گیلان ضمن تشکر از فعالیت های شبانه روزی اعضای این ستاد، در راستای ارتقای سطح رضاتمندی گردشگران و مسافران نوروزی، در جهت توسعه صنعت گردشگری در اقدامی خودجوش و داوطلبانه بیش از ۳۰ مدال قهرمانی آسیایی و بین المللی خود را به پاس تقدیر و تشکر از عوامل اجرایی ستاد هماهنگی خدمات سفر استان گیلان به موزه رشت اهدا نمود.
به گزارش ایلنا از رشت، فردین معصومی در این خصوص اظهار داشت: اعضای این ستاد که در تعطیلات نوروزی با فداکاری هر چه بیشتر به منظور رفاه گردشگران و ایجاد آسایش و رضایتمندی آنان، ارائه خدمت نموده اند، شایسته تجلیل و تقدیر هستند.
این قهرمان ارزنده گیلانی کشتی کشور تصریح کرد: به عنوان یک گیلانی امروز مدال های ۱۵ سال گذشته خود را به مردم فهیم گیلان زمین اهدا می کنم و از وزرشکاران و قهرمانان کشورم خواستار حمایت از فعالیت های گردشگری هستم.
وی با تاکید بر لزوم توسعه توریسم ورزشی در کشور از تجربه اردوی موفق تیم ملی کشتی در ییلاقات ماسال گفت و افزود: گردشگری ورزشی یکی از فرصت های طلایی هر کشور محسوب می شود که به طبع آن گیلان نیز با توجه به ظرفیت های بالقوه در این بخش از گردشگری، می بایست حضور فعال تری را از خود به نمایش بگذارد.
فردین معصومی با تاکید بر لزوم سرمایه گذاری بیشتر در این حوزه، از اهمیت تقویت زیرساخت های توریسم ورزشی جهت رونق این بخش در استان سخن گفت و افزود: با توجه به مسافرت به بیش از ۶۰ کشور دنیا، طبیعت گیلان قابل قیاس با هیچ یک از آنان نبوده و حتی گیلان قابلیت تبدیل شدن به قطب گردشگری ورزشی دنیا را داراست

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز