خبرگزاری کار ایران

فرماندار رشت؛

استکبار به دنبال ضربه به فرهنگ اسلام ناب است

asdasd
کد خبر : ۱۵۵۹۱۴

حجت‌الاسلام محمد صفری به مدت سه سال به عنوان امام جمعه جدید بخش خشکبیجار معرفی شد و از زحمات حجت‌الاسلام مجتبی مودب‌پور در این مسئولیت قدردانی شد.

ایلنا: فرماندار رشت در جریان معارفه امام جمعه خشکبیجار گفت: استکبار جهانی با تمام توان خود در برابر اسلام ناب صف‌آرایی کرده است و دشمن به دنبال ضربه به این ایدئولوژی است.

به گزارش ایلنا از رشت فرماندار این شهرستان در شورای اداری بخش خشکبیجار گفت؛ استکبار جهانی با تمام توان خود در برابر اسلام ناب صف‌آرایی کرده است و دشمن به دنبال ضربه به این ایدئولوژی است.
سیدعیسی مهدوی با بیان اینکه اسلام دین آگاهی و دانش است، اظهار کرد: آگاهی‌ محوری و دانش ‌محوری از مواردی بوده که سبب گسترش فرهنگ اسلامی شده است.
وی با اشاره به برخی ویژگی‌های اسلام ناب محمدی(ص)، گفت: اسلام ناب از بزرگترین نعمت‌هایی است که خداوند به بشریت اهدا کرده است.
فرماندار شهرستان رشت با اشاره به انتخاب شعار امسال توسط مقام معظم رهبری با عنوان «اقتصاد و فرهنگ، با عزم ملی و مدیریت جهادی»، متذکر شد: به فرموده مقام معظم رهبری فرهنگ از اقتصاد نیز مهمتر است، و این موضوع وظیفه مسئولان فرهنگی را بیشتر می‌کند.
وی با تصریح بر اینکه تبادل فرهنگی گسترش پیدا کرده است، بیان کرد: استکبار جهانی با شعار و بهانه دموکراسی به فرهنگ اسلامی و ایرانی ما حمله کرده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز