خبرگزاری کار ایران

معاون عمرانی استاندار گیلان خبر داد؛

پیشرفت بالای ۹۰ درصدی پروژه آزاد راه رودبار – منجیل

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۱۰۳۰

معاون عمرانی استاندار گیلان با اشاره به پیشرفت بالای ۹۰ درصدی پروژه باقیمانده آزادراه قزوین رشت در محدوده رودبار، گفت: آماده افتتاح پروژه آزادراه در محدوده رودبار – منجیل در نیمه اسفندماه سال جاری هستیم.

به گزارش ایلنا از رشت، محسن منصوری، معاون اجرایی رئیس جمهور اول اسفندماه امسال طی اظهاراتی اعلام کرده آخرین پروژه مهم سال جاری که در اسفندماه با حضور رئیس جمهور افتتاح خواهد شد، آزادراه رودبار – منجیل است.

موسی فکور، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گیلان اظهار کرد: پروژه باقیمانده آزادراه قزوین – رشت در محدوده منجیل تا رودبار دارای پیشرفت بالای ۹۰ درصدی است.

وی با بیان اینکه ۸.۲ کیلومتر از این مسیر شامل چهار تونل و هشت پل و لاینینگ انجام شده است، افزود: عملیات کف سازی و روشنایی نیز در حال انجام است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گیلان، مجموع اعتبار هزینه شده برای پروژه باقیمانده آزادراه قزوین – رشت را ۲۰۰۰ میلیارد تومان دانست که بخش عمده آن معادل ۱۳۵۰ میلیارد تومان در دولت سیزدهم هزینه شده و تصریح کرد: ۳.۲ کیلومتر آسفالت مسیر نیز انجام شده و پنج کیلومتر باقی مانده نیز به زودی آسفالت خواهد شد.

فکور، با بیان اینکه آماده افتتاح پروژه آزادراه در محدوده رودبار – منجیل در نیمه اسفندماه سال جاری هستیم، خاطرنشان کرد: این پروژه لاین ورودی به استان گیلان است و نقش مهمی در مدیریت ترافیک دارد.

وی با اشاره به ایجاد ترافیک سنگین در محدوده منجیل به رودبار در ایام تعطیلات، گفت: با اتمام این پروژه به نوعی یک لاین مستقل برای ورود به گیلان ایجاد می شود و مانند کمربندی از حاشیه شهر می گذرد لذا دولت سیزدهم برای اتمام آن اهتمام داشته و بخش عمده پروژه طی دو سال گذشته اجرا شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز