خبرگزاری کار ایران

استاندار گیلان:

تبیین دستاوردهای نظام مورد توجه اصحاب رسانه قرار گیرد

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۶۶۰۹

استاندار گیلان با تاکید بر لزوم بهره گیری از ظرفیت اصحاب رسانه توسط دستگاه‌ های دولتی گفت: تبیین دستاوردهای نظام و انقلاب اسلامی ایران مورد توجه اصحاب رسانه قرار گیرد.

به گزارش ایلنا از رشت، اسدالله عباسی صبح پنجشنبه در آئین نهمین دوره جشنواره رسانه‌ای ابوذر گیلان اظهار کرد: اصحاب رسانه و خبرنگاران امانت دار خون شهدا هستند.

وی با اشاره به نقش مهم و اثرگذار اصحاب رسانه و خبرنگاران افزود: نقش جهت دهی و هدایت محوری اصحاب رسانه و خبرنگاران در جامعه بسیار اهمیت دارد.

استاندار گیلان با بیان اینکه اصحاب رسانه پرچم دار جهاد تبیین است، گفت: خبرنگاران و اصحاب رسانه گره گشایی با مطالبه گری به موقع و اثرگذار مشکلات کشور هستند.

عباسی با تاکید بر لزوم بهره گیری از ظرفیت اصحاب رسانه توسط دستگاه‌های دولتی در گیلان اضافه کرد: پمپاژ برخی سیاه نمایی‌ها از سوی افراد منجر به ناامیدی شده است.

وی با بیان اینکه عده‌ای اقدامات دولت سیزدهم و جمهوری اسلامی را وارونه جلوه دهند، افزود: تبیین دستاوردهای نظام و انقلاب اسلامی ایران مورد توجه اصحاب رسانه قرار گیرد.

استاندار گیلان با بیان جنایات تروریستی کرمان توسط رژیم صهیونیستی و آمریکا اوج استیصال استکبار جهانی است، گفت: در این روزها شاهد یکی از جنایت‌های آمریکا و رژیم صهیونیستی در کرمان بودیم ولی عده‌ای سعی کردند نقش شهید و جلاد را عوض کنند که جای بسیار تأسف دارد.

وی با بیان اینکه ویژگی‌های برجسته گیلان در بخش‌های مختلف برای نسل جدید تبیین شود، گفت: در حوزه عفاف و حجاب نباید اجازه هنجارشکنی در گیلان را بدهیم و از همه ظرفیت‌ها برای مقاله با بی‌حجابی و دیگر منکرات در استان استفاده خواهیم کرد.

عباسی با اشاره به ابعاد ضد حقوق بشری حادثه تروریستی کرمان بیان کرد: این حادثه تلخ و مرگبار دل ملت‌های آزادی‌خواه جهان را آزرده خاطر کرد.

عباسی با اشاره به حوادث تلخ غزه و فلسطین اضافه کرد: فلسطینی‌ها و جبهه مقاومت آب‌های سرزمینی صهیونیستی‌ها را ناامن کرده‌اند.

وی با بیان اینکه به لبخند دشمن نباید خوش بین بود، افزود: دشمن با جنگ نرم دنبال شست و شوی مغزها و اندیشه‌ها است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز