خبرگزاری کار ایران

فرمانده سپاه فومن:

عملکرد کارگروه های مجمع عالی بسیج فومن مشکل گشا بوده است

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۸۸۷۸

فرمانده سپاه ناحیه فومن با اشاره به اینکه مجمع عالی بسیج یک اتاق فکر ملی است، گفت: عملکرد کارگروه های این مجمع در فومن مشکل گشا بوده است.

به گزارش ایلنا از فومن، سرهنگ محسن جعفری امروز در دومین اجلاسیه مجمع عالی بسیج شهرستان فومن ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان و محکوم کردن جنایات رژیم کودک کش اسرائیل اظهار کرد: این حجم از جنایات رژیم صهیونیستی، فقط مسیر نابودی آنها را سریع‌تر می‌کند.

فرمانده سپاه ناحیه فومن با اشاره به انجام جنایات رژیم صهیونیستی با پشتیبانی آمریکا و کشورهای غربی افزود: رژیم صهیونیستی منافع آمریکا و غرب را در خاورمیانه دنبال می‌کند.

وی با بیان اینکه شرایط امروز جهان اسلام به گونه‌ای است که حق و باطل در مقابل هم قرار گرفته‌اند، گفت: امروز عنوان جنگ بین فلسطین و اسرائیل نادرست بوده و بهتر است گفته شود همه جبهه حق در مقابل همه جبهه باطل به میدان آمده است.

سرهنگ جعفری با اشاره به نقش آفرینی بسیج در بخش‌های مختلف جامعه تصریح کرد: بسیج با تفکر و اندیشه الهی در راستای اعتلای انقلاب اسلامی گام بر می‌دارد.

فرمانده سپاه ناحیه فومن با اشاره به اینکه مجمع عالی بسیج یک اتاق فکر ملی است که باید از این ظرفیت‌ها بهره برد، گفت: عملکرد کارگروه‌های این مجمع در فومن مشکل گشا بوده است.

وی جهاد تبیین را مهم‌ترین کار بسیجیان عنوان کرد و ادامه داد: باید جهاد تبیین را سرلوحه کارها قرار داد زیرا دشمن ذهن‌های جوانان و نوجوانانی که انقلاب را ندیده‌اند را مورد هدف قرار داده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز