خبرگزاری کار ایران

۸ طرح عام المنفعه با اعتبار ۱۸ میلیارد تومان در شفت افتتاح شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۱۴۱۲

همزمان با هفته دولت ۸ طرح عام المنفعه با اعتبار ۱۸ میلیارد تومان در بخش احمد سرگوراب شهرستان شفت افتتاح و به بهره برداری رسید.

به گزارش ایلنا از شفت، همزمان با هفته دولت با حضور فرماندار شفت در بخش احمد سرگوراب، ۸ طرح عمرانی و خدماتی در حوزه‌های مختلف و با اعتباری بیش از ۱۸ میلیارد تومان افتتاح و به بهره برداری رسید.

این طرح‌ها شامل ۳ طرح خانه بهداشت روستایی، ۲ طرح زیر سازی و آسفالت معابر شهری و روستایی، ۲ طرح مبلمان شهری و برج نوری و یک واحد کارخانه شالیکوبی در شهرستان شفت با حضور مسئولان مورد افتتاح قرار گرفت.

همچنین در این روز ۳ واحد خانه بهداشت در روستاهای گنجار، کاظم آباد و نهزم با اعتباری بالغ بر سه میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان افتتاح و به بهره برداری رسید.

توسط اداره بنیاد مسکن یک پروژه زیر سازی و آسفالت معابر روستایی به طول ۱.۲ کیلومتر با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان در روستای گنجار و پروژه بهسازی و آسفالت معابر شهری و مبلمان شهری و ۸ عدد برج نوری در شهر احمد سرگوراب با اعتباری بالغ بر ۴ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان توسط شهرداری انجام شده بود افتتاح و به بهره برداری رسید.

در ادامه یک کارخانه شالیکوبی با اشتغال ۱۰ نفر مستقیم و غیر مستقیم با اعتباری بالغ بر ۸ میلیارد و ۵۰۰ و میلیون تومان در دهستان چوبر افتتاح و به بهره برداری رسید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز