خبرگزاری کار ایران

احیای ۵۴ مکان ورزشی در گیلان

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۷۹۸۱

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان از احیای ۵۴ مکان ورزشی در استان خبر داد و گفت: رشت پایین‌ ترین سرانه ورزشی گیلان را دارد.

به گزارش ایلنا از رشت، جهانبخش آرمان از برگزاری یادواره شهدای ورزشکار در استان خبر داد و بیان کرد: شهدا مایه عزت، سربلندی و اقتدار نظام اسلامی هستند.

آرمان با بیان اینکه رشت پایین‌ترین سرانه ورزشی گیلان را دارد، اضافه کرد: صومعه سرا بالاترین سرانه ورزشی در گیلان را دارد.

وی با بیان اینکه سرانه ورزشی گیلان ۸۵ متر است، افزود: سرانه ورزشی گیلان به نسبت میانگین کشور در جایگاه هشتم قرار دارد.

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان با اشاره به افزایش خودسرانه تعرفه‌های باشگاه‌ها در استان، بیان کرد: ارزان سازی باشگاه‌ها در اولویت اداره کل ورزش و جوانان قرار دارد و در این راستا نظارت و بازرسی جدی صورت گرفته و با متخلفین برخورد قاطع شورت گرفته است.

آرمان با بیان اینکه خرید و فروش باشگاه بدون هماهنگی با هیئت فوتبال و سازمان لیگ باطل است، گفت: تا اهلیت و توانمندی مالی افراد مسجل نشود نمی‌توان باشگاهی به آنها واگذار شود.

وی با اشاره به فرایند قانونی واگذاری باشگاه سپیدرود افزود: مالک جدید باشگاه سپیدرود دارای اهلیت و توانمندی، ظرفیت‌های خوبی است.

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان با بیان اینکه زیرساخت‌های ورزشی در گذشته نا به سامان بود، گفت: تقویت زیرساخت‌های ورزشی گیلان سر لوحه کار اداره کل قرار گرفت.

آرمان با بیان اینکه ۵۴ مکان ورزشی در گیلان احیا شد، اضافه کرد: احیای زیرساخت‌های ورزشی یکی از دستاوردهای ورزش گیلان است.

وی ادامه داد: از ۱۸۰ قهرمان بین المللی، ملی و استانی در گیلان تجلیل صورت گرفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز