خبرگزاری کار ایران

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی گیلان:

اصحاب رسانه در ترویج فرهنگ کتابخوانی مسئولیت سنگینی دارند

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۷۶۶۲

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی گیلان با بیان اینکه معرفی کتاب و کتابخوانی از سوی رسانه‌ها بسیار اهمیت دارد، گفت: خبرنگاران و اصحاب رسانه در ترویج فرهنگ کتابخوانی مسئولیت سنگینی دارند.

به گزارش ایلنا از رشت، یاسر تقوی در نشست کتاب خوانی خبرنگاران و آیین رونمایی از یک عنوان کتاب در حوزه رسانه اظهار کرد: خبرنگاران سنگربانان اطلاع رسانی و جهت دهی افکار عمومی هستند.

وی با اشاره به نقش مهم رسانه در فرهنگ سازی موضوعات مختلف، افزود: اثرگذاری رسانه در ابعاد مختلف انکارناپذیر است.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی گیلان با بیان اینکه معرفی کتاب و کتابخوانی از سوی رسانه‌ها بسیار اهمیت دارد، گفت: خبرنگاران و اصحاب رسانه در ترویج فرهنگ کتابخوانی مسئولیت سنگینی دارند.

تقوی با بیان اینکه کتاب سرمایه ارزشمند جامعه برای تعالی و رشد است، اضافه کرد: رشد، پرورش و تعالی اجتماعی از مسیر کتابخانه‌ها می‌گذرد.

وی با بیان اینکه آمارها در حوزه کتابخوانی نگران کننده است، افزود: تقویت زیرساخت‌های کتابخوانی در گیلان بسیار اهمیت دارد.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی گیلان با بیان اینکه میزان شاخص برخورداری از زیرساخت‌های کتابخوانی در استان پایین است، اضافه کرد: تعدد کتابخانه‌ها میزان مطالعه و گرایش مردم به کتاب را افزایش می‌دهد.

چند نفر از خبرنگاران گیلان به تفکیک به معرفی کتاب پرداختند و در پایان از اصحاب رسانه و خبرنگاران تجلیل صورت گرفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز