خبرگزاری کار ایران

فرماندار خمام:

تعامل دستگاه‌ها با خبرنگاران منجر به توسعه متوازن می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۵۷۶۳

فرماندار خمام با تاکید بر لزوم همکاری دستگاه‌های خدمات رسان با اصحاب رسانه و خبرنگاران، گفت: تعامل دستگاه‌ها با خبرنگاران منجر به توسعه متوازن می‌شود.

به گزارش ایلنا از رشت، اسفندیار جوشن در همایش تجلیل از خبرنگاران اظهار کرد: خبرنگاران افسران جهاد تبیین و اطلاع رسانی هستند.

وی با اشاره به حسن اعتماد مردم به اصحاب رسانه و خبرنگاران، افزود: خبرنگاران جزو اقشار قابل اعتماد و امین مردم هستند.

فرماندار خمام با بیان اینکه مطالبه‌گری یک اصل اساسی در خبرنگاری است، گفت: بسیاری از مشکلات جامعه با مطالبه‌گری و پیگیری اصحاب رسانه برطرف می‌شود.

جوشن از راه اندازی مجتمع اداری در خمام خبر داد و اضافه کرد: مقدمات احداث مجتمع اداری در خمام فراهم شده است.

وی با تاکید بر لزوم همکاری دستگاه‌های خدمات‌رسان با اصحاب رسانه و خبرنگاران، افزود: تعامل دستگاه‌ها با خبرنگاران منجر به توسعه متوازن می‌شود.

گفتنی است، عصمت محمد دوست بخشدار مرکزی و حسین شفیعی بخشدار چوکام خمام به تشریح وضعیت خدمات رسانی و اجرای پروژه‌ها در این دو بخش پرداختند.

لازم به ذکر است بازدید از چندین اقامتگاه بومگردی و اماکن گردشگری خمام بخش‌های دیگر همایش تجلیل از خبرنگاران توسط مجموعه فرمانداری این شهرستان بوده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز