خبرگزاری کار ایران

سرپرست فرمانداری رشت تاکید کرد؛

لزوم ایجاد نظم و انسجام در برپایی دسته‌های عزاداری حسینی

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۰۹۲۷

سرپرست فرمانداری رشت بر رعایت نظم در برپایی دسته‌های عزاداری حسینی تاکید کرد و گفت: ایجاد نظم و انسجام در برپایی مراسم‌های عزاداری بویژه در روز عاشورا حائز اهمیت است.

به گزارش ایلنا از رشت، کیا عاشوری در نشست ستاد اقامه نماز شهرستان رشت اظهار کرد: تلاقی نماز ظهر عاشورا با نماز جمعه اتفاق مبارکی است که برای برپایی باشکوه آن باید برنامه ریزی کرد.

وی با تقدیر از تلاش‌های مدیریت شهری و نهادهای انقلابی و فرهنگی در فضاسازی شهری، افزود: پیاده راه فرهنگی شهر در ایام محرم فضای معنوی به خود گرفته است.

سرپرست فرمانداری رشت با بیان اینکه ملت ایران و گیلان متدین و انقلابی هستند، گفت: مراسم و محافل محرم و عزاداری حسینی در اذهان و اندیشه‌های افراد تأثیر مستقیم دارد.

عاشوری با بیان اینکه نماز جمعه رشت باشکوه‌تر از همیشه در ظهر عاشورا برپا می‌شود، اضافه کرد: مردم رشت مردمانی متدین، خداباور و اهل تقوا هستند.

وی با تاکید بر رعایت نظم در برپایی دسته‌های عزاداری حسینی در رشت، افزود: ایجاد نظم و انسجام در برپایی دسته‌های عزاداری حسینی بویژه در روز عاشورا در پیاده راه فرهنگی رشت بسیار اهمیت دارد و تاکید می‌شود.

سرپرست فرمانداری رشت با تاکید بر فراهم سازی مقدمات برپایی نماز عاشورا و جمعه در این شهر، اضافه کرد: دستگاه‌های اجرایی با کمک مدیریت شهری رشت با تعامل و همدلی فضا را برای برپایی باشکوه نماز ظهر عاشورا و جمعه در میدان شهدای ذهاب را فراهم کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز