خبرگزاری کار ایران

فرماندار شفت:

ساماندهی ترافیک نیازمند برنامه‌ریزی دقیق و فرهنگ‌سازی گسترده است

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۶۰۱۸

فرماندار شفت گفت: ساماندهی ترافیک نیازمند برنامه‌ریزی دقیق و فرهنگ‌سازی گسترده دارد و باید بیشتر از این مورد توجه قرار گیرد.

به گزارش ایلنا از شفت، مهدی نقدی در جلسه کمیته فنی و شورای ترافیک شهرستان اظهار کرد: دستگاه‌های متولی به ویژه شهرداری‌ها و اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای باید با همکاری و هماهنگی سایر دستگاه‌ها اهتمام جدی در راستای حل مسائل و مشکلات ترافیکی شهرستان داشته باشند.

فرماندار شفت با بیان اینکه کاهش بار ترافیکی خیابان‌های اصلی، ساماندهی میادین شهر و رفع نقاط حادثه خیز جاده‌ای به منظور کاهش تصادفات جاده‌ای و تسهیل در رفت و آمد از اولویت‌های کاری شورای ترافیک شهرستان است، بیان کرد: تمام دستگاه‌ها عضو این شورا باید همکاری و هماهنگی لازم در این جهت را با یکدیگر داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه اصل و مبنای شورای ترافیک، فرهنگ سازی و آموزش است، افزود: باید به این دو مقوله توجه ویژه‌ای شود لذا شناسایی نقاط حادثه خیز شهرستان باید با اولویت در دستور کار تمام اعضا باشد.

نقدی با تاکید بر اینکه سرعتکاه‌ها باید بجا و در محل مناسب نصب شود، افزود: در مرحله اول باید نظریه کارشناسی در محل‌های نصب سرعتکاه اخذ و سپس با استانداردهای لازم نصب شود و پذیرفته نیست، در هر محل و خیابان و جاده بدون نظریه کارشناسی نسبت به نصب سرعتکاه اقدام شود.

وی با بیان اینکه بی توجهی به مصوبات این جلسه می‌تواند خطرات جدی برای شهروندان به همراه داشته باشد، افزود: بر همین اساس مصوبات شورای ترافیک باید علمی و کارشناسی شده باشد تا مسائل و مشکلات شهرستان در این خصوص هرچه بهتر مرتفع شود.

فرماندار شفت با بیان اینکه ترافیک روان و ایمن با همکاری و هماهنگی بین دستگاهی صورت می‌گیرد، تصریح کرد: برای پیشگیری از تصادفات و سوانح جاده‌ای باید اقدامات سختگیرانه صورت گیرد تا شاهد بروز حوادث تلخ نباشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز