خبرگزاری کار ایران

راه اندازی سامانه ملی هوشمند رسیدگی به شکایات

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۷۱۴۲

بازرس کل گیلان گفت: شکایات سازمان بازرسی یکماهه جواب داده می‌شود.

به گزارش ایلنا از رشت، بازرس کل گیلان گفت : به تازگی در سازمان بازرسی سامانه ملی هوشمند رسیدگی به شکایات راه اندازی شده است که شاکیان می‌توانند با کد رهگیری مسیر پرونده را پیگیری کنند.

سجاد ده ده جانی افزود : براساس قانون جدید مهلت رسیدگی به شکایات هم یک ماه مقرر شده است.

بازرس کل استان گیلان با بیان اینکه ضابطان و نیرو‌های حراست ادارات می‌توانند در هرچه بهتر اجرا کردن این قانون موثر باشند ، گفت : هدف از اجرای این طرح تسریع در پاسخگویی به شکایات مردمی است.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز