خبرگزاری کار ایران

آغاز عملیات اجرایی نصب برج خط چهار مداره غرب رشت – انزلی – پره سر

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۶۴۸۱

مجری طرح خطوط شرکت برق منطقه ای گیلان گفت: این پروژه با هدف انتقال بخشی از تولید نیروگاه پره سر به شبکه سراسری و کمک به حذف حبس تولید این نیروگاه در حال اجرا است.

به گزارش ایلنا از رشت،محبت بیژن، مجری طرح خطوط شرکت برق منطقه ای گیلان، در جریان بازدید خبرنگاران، گفت: پروژه خط چهارمداره مختلط 230 و 63 کیلوولت غرب رشت – انزلی – پره سر از پروژه های مهم و استراتژیک استانی و کشوری بوده و از اهمیت و جایگاه ویژه ای برخوردار است.

وی افزود: این پروژه با هدف انتقال بخشی از تولید نیروگاه پره سر به شبکه سراسری و کمک به حذف حبس تولید این نیروگاه ، همچنین افزایش پایداری شبکه انتقال استان و تکمیل رینگ 230 کیلوولت شبکه برق استان گیلان در حال اجرا می باشد.

بیژن گفت: طول این خط 51 کیلومتر است و دارای 144 دستگاه فونداسیون است. با توجه به اتمام فونداسیون این پروژه، عملیات نصب برج آن در دو فاز انجام می شود که در فاز اول آن، 86 برج و در فاز دوم نیز نصب مابقی برج ها انجام خواهد شد.

مجری طرح خطوط شرکت برق منطقه ای گیلان گفت: فاز اول این پروژه توسط پیمانکار پروژه شرکت فرانیرو در حال انجام بوده و تاکنون نصب 30 برج به اتمام رسیده است. عملیات سیم کشی برج ها نیز ، بعد از برداشت محصول برنج توسط کشاورزان آغاز خواهد شد.

وی افزود: پیش بینی می شود عملیات نصب برج این پروژه در سال جاری به اتمام برسد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز