خبرگزاری کار ایران

مدیرکل بنیاد مسکن گیلان؛

شرایط برای پرداخت وام مسکن روستایی فراهم است /تسهیل امور ساخت و سازها در حوزه روستایی

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۹۰۳۱

مدیرکل بنیاد مسکن گیلان با تاکید بر تسهیل بخشی در روند پرداخت تسهیلات مسکن روستایی از سوی بانک‌ها گفت: هیچ محدودیتی برای دریافت این تسهیلات وجود ندارد.

به گزارش ایلنا از رشت، حامد دائمی در جمع خبرنگاران بیان کرد: رفع موانع و مشکلات مردم در بخش‌های مختلف جزو اولویت‌های اصلی مسئولان است و در این راستا بنیاد مسکن هم خود را پیش‌قدم می‌داند.

وی با اشاره به برخی مشکلات تغییر کاربری‌ها در داخل و محدوده طرح هادی روستاها، افزود: عمده‌ترین مشکلات مردم در حوزه روستایی چالش‌های تغییر کاربری در محدوده طرح هادی است که با پیگیری و بررسی کارشناسانه آن را برطرف می‌کنیم.

مدیرکل بنیاد مسکن گیلان با تاکید بر تسهیل بخشی در روند پرداخت تسهیلات مسکن روستایی از سوی بانک‌ها، بیان کرد: دولت در بخش مسکن دغدغه‌مند است و در حوزه ساخت مسکن روستایی هم این همت در بنیاد مسکن وجود دارد.

دائمی با اشاره به تشکیل شورای مسکن استان مبنی بر تسهیل بخشی امور ساخت و سازها در حوزه روستایی، اضافه کرد: طبق مصوبه شورای عالی مسکن استان، بانک‌ها موظف هستند تا ۲۸ اسفند سال جاری نسبت به عقد قرارداد تسهیلات مسکن متقاضیان روستایی اقدام کنند.

وی با بیان اینکه هیچ محدودیتی برای دریافت تسهیلات بانکی ساخت مسکن روستایی وجود ندارد، افزود: متقاضیان روستایی نسبت به دریافت تسهیلات مسکن و عقد قرارداد با بانک‌های عامل اقدام کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز