خبرگزاری کار ایران

فرمانده سپاه قدس گیلان:

پیشبرد اهداف نظام در گرو گسترش فرهنگ شهادت است

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۹۰۳۰

فرمانده سپاه قدس گیلان با تاکید بر نقش گسترش فرهنگ شهادت در پیشبرد اهداف نظام گفت: اگر فرهنگ شهادت، ایثار و گمنامی در جامعه و بین مسئولان گسترش یابد بسیاری از مشکلات کشور برطرف می‌شود.

به گزارش ایلنا از رشت، سردار محمد عبدالله پور پیش از ظهر پنج شنبه در مراسم سالروز عملیات والفجر هشت و روز حفاظت اطلاعات در سالن شهدای ناجا ضمن گرامیداشت یاد و خاطره جانفشانی و ایثار رزمندگان دوران دفاع مقدس اظهار کرد: رزمندگان ما با توکل به خداوند و امداد الهی در دوران دفاع مقدس از مرزهای کشور و عزت و استقلال مردم دفاع کردند.

فرمانده سپاه قدس گیلان عملیات والفجر هشت و دیگر عملیات‌های دوران دفاع مقدس را نمونه بارز امداد غیبی خداوند دانست و افزود: تداوم این نگاه در سایر موارد دستاوردها و موفقیت‌های بسیاری نصیب ما کرده است.

وی با اشاره به اخلاص و ایمان رزمندگان دوران دفاع مقدس بیان کرد: رزمندگان ما همواره خدا را در زندگی خود محور قرار می‌دادند و در گمنامی مجاهدت می‌کردند و در آخر نیز ویژه‌ترین پاداش الهی یعنی شهادت نصیب آنان شد.

سردار عبدالله پور با تاکید بر نقش گسترش فرهنگ شهادت در پیشبرد اهداف نظام جمهوری اسلامی گفت: اگر فرهنگ شهادت، ایثار و گمنامی در جامعه و در بین مسئولان وجود داشته و گسترش یابد بسیاری از مشکلات کشور در تمامی عرصه‌ها برطرف می‌شود.

وی با اشاره به نقش مؤثر نیروهای سپاهی و بسیجی در تأمین امنیت جامعه در آشوب‌ها و اغتشاشات تصریح کرد: نیروهای نظامی و انتظامی مقابل اخلالگران نظم و امنیت جامعه ایستادند و با دستگیری عناصر آشوب طلب خدمات گسترده‌ای برای امنیت و آرامش جامعه داشتند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز