خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل آب منطقه ای گیلان خبر داد؛

بهره برداری از فاز اضطراری تصفیه خانه طول لات رودسر تا پایان سال جاری

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۱۵۸۰

مدیر عامل شرکت آب منطقه‌ای استان گیلان در بازدید از پروژه اضطراری تصفیه‌خانه آب طول‌لات رحیم‌آباد در شهرستان رودسر با اعلام پیشرفت ۹۰ درصدی این پروژه گفت: با برنامه ریزی عوامل اجرایی پروژه، حداکثر تا پایان سالجاری فاز اضطراری تصفیه خانه طول لات رودسر قابلیت بهره برداری را دارد.

به گزارش ایلنا از رشت، ارسلان هاشمی رئیس حوضه آبریز رودخانه اترک و حوضه‌های شمالی شرکت مدیریت منابع آب ایران از طرح‌های عمرانی آب منطقه‌ای گیلان در استان بازدید کرد.

در این بازدید وحید خرّمی مدیر عامل شرکت آب منطقه‌ای استان گیلان به همراه ارسلان هاشمی رئیس حوضه آبریز رودخانه اترک و حوضه‌های شمالی و سرپرست حوضه آبریز سفید رود بزرگ شرکت مدیریت منابع آب ایران از طرح‌های عمرانی شرکت آب منطقه‌ای گیلان ازجمله سد لاستیکی فخرآباد رشت، تصفیه خانه طول لات و سد مخزنی پلرود بازدید و از نزدیک در جریان پیشرفت این پروژه‌ها قرار گرفتند.

مدیر عامل شرکت آب منطقه‌ای استان گیلان در بازدید از پروژه اضطراری تصفیه‌خانه آب طول‌لات رحیم‌آباد در شهرستان رودسر با اعلام پیشرفت ۹۰ درصدی این پروژه گفت: با برنامه ریزی عوامل اجرایی پروژه، حداکثر تا پایان سال جاری فاز اضطراری تصفیه خانه طول لات رودسر قابلیت بهره برداری را دارد.

وی هدف از انجام این پروژه را تأمین آب سالم و بهداشتی مورد نیاز جمعیت شهری و روستایی شهرهای رحیم‌آباد، رودسر، املش، کلاچای، واجارگاه و چابکسر اعلام کرد.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای گیلان در بازدید از سد پلرود اظهار داشت: سد مخزنی پلرود یکی از طرح‌های بزرگ تامین آب استان است که با هدف تنظیم آب رودخانه پلرود بعنوان دومین رودخانه بزرگ گیلان و استفاده از آن جهت تامین نیاز آبی بالغ بر ۳۳ هزار و ۵۰۰ هکتار اراضی منطقه اجرا می‌شود.

خرّمی با اشاره به احداث سد مخزنی پلرود در رودسر برای تامین آب شرب و کشاورزی بخشی از جمعیت استان گفت: در حال حاضر پیشرفت فیزیکی این سد به بیش از ۸۰ درصد رسیده است.

 در این بازدید از محل کارگاه سد پلرود و گارگاه تصفیه خانه طول لات رودسر با حضور رئیس حوضه آبریز رودخانه اترک و حوضه‌های شمالی و سرپرست حوضه آبریز سفید رود بزرگ شرکت مدیریت منابع آب ایران در خصوص پیشرفت و مسائل پیش روی این پروژه‌ها بحث و تبادل نظر شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز