خبرگزاری کار ایران

مانور مدیریت و مقابله با بحران های احتمالی شرکت توزیع برق گیلان

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۶۵۷۵

مانور آمادگی و مقابله نیروهای عملیاتی و پیمانکاران شرکت توزیع برق با بحران احتمالی برف امروز در رشت برگزار شد.

به گزارش ایلنا از رشت، مدیرعامل شرکت توزیع برق گیلان هدف از برگزاری این مانور را آمادگی گروه های  عملیاتی، پیمانکاران و گروه های معین این شرکت برای مقابله با حوادث احتمالی برف در استان اعلام کرد.

محمد تقی مهدی زاده افزود: در این مانور یک روزه ۳۰۶ گروه از نیروهای شرکت توزیع برق استان حضور دارند که میزان آمادگی شان را در مواجه با بحران و جلوگیری از خسارت های احتمالی به شبکه های برق را در مواقع بحرانی به نمایش گذاشتند.

وی اصلاح و بهینه سازی سریع شبکه های برق هنگام بروز حوادث، کاهش خاموشی ها و تامین پایداری برق را از مهمترین محورهای مانور عملیاتی نیروها در هنگام بروز حوادث دانست.

مدیر عامل شرکت توزیع برق گیلان با بیان اینکه گیلان بیش از یک میلیون و ۶۰۰ هزار مشترک برق و ۳۰ هزار کیلومتر شبکه برق فشار متوسط و ضعیف دارد، افزود: شرکت توزیع برق برای کاهش نگرانی های مشترکان هنگام خاموشی ها سامانه «برق من» را راه اندازی کرده و مشترکان گیلانی می توانند در مواقع بحران و خاموشی ها بدون نیاز به مراجعه و یا تماس تلفنی از طریق این سامانه ، از خاموشی ها مطلع شوند.

امیر مرادی مدیر کل مدیریت بحران استانداری گیلان هم در حاشیه برگزاری این مانور گفت: تمامی دستگاههای امدادی و خدمات رسان استان موظفند براساس اعلام ستاد مدیریت بحران برای مقابله با هرگونه حوادث احتمالی و کاهش خسارت ها طبق برنامه های محوری آماده عملیات و پاسخگوی مردم باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز