خبرگزاری کار ایران

فرماندار فومن خبر داد؛

افزایش رصد و نظارت برای کاهش تخلفات ساخت و سازهای غیرمجاز در فومن

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۲۶۰۷

فرماندار فومن با اشاره به افزایش رصد و نظارت برای کاهش تخلفات ساخت و سازهای غیرمجاز این شهرستان گفت: نظارت ها در حوزه شهری افزایش می یابد.

به گزارش ایلنا از فومن، موسی فکور در جلسه کارگروه مبارزه با ساخت و ساز غیرمجاز شهرستان فومن با اشاره به اینکه رسالت این کارگروه پیشگیری از ساخت و ساز غیرمجاز است، تاکید کرد: همه باید تلاش کنند بر اساس قوانین، نسبت به پیشگیری و همچنین برخورد با ساخت و ساز غیرمجاز به ویژه در اراضی دارای کاربری مغایر اقدام شود.

وی با بیان اینکه تخلفات ساخت و ساز باید جدی تر دنبال شود، اظهار کرد: وظیفه دستگاه‌های متولی حفاظت از اراضی تحت اختیار است و سایر متولیان نیز در این مسیر باید با آنها همکاری کنند زیرا هدف، حفظ اراضی ارزشمند شهرستان است.

فرماندار فومن متذکر شد: شرایط اراضی شهرستان ویژه است و تمام دستگاه‌ها باید به جد بر امر دریافت پروانه و صور مختلف ساخت و ساز توسط افراد در روستاها نظارت کافی و مستمر داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه اقدامات متولیان اثرگذار بوده است، از افزایش نظارت و کاهش تخلفات به نسبت سنوات گذشته به ویژه در شرایط خاص خبر داد و افزود: اکنون جرایم شهرها مورد توجه قرار دارد و بنابراین نظارت‌ها در این نواحی افزایش خواهد یافت تا جلوی هرگونه سو استفاده گرفته شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز