خبرگزاری کار ایران

توضیح دادستان درباره انتشار فیلم تخریب یک سازه در اراضی ملی فومن

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۴۳۲۵

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان فومن از حقیقت کلیپ ارسالی در فضای مجازی در خصوص تخریب یک سازه در اراضی ملی شهرستان فومن خبر داد.

به گزارش ایلنا از فومن، مراد قربان زاده دادستان عمومی و انقلاب شهرستان فومن از حقیقت کلیپ ارسالی در فضای مجازی در خصوص تخریب یک سازه در اراضی ملی شهرستان فومن خبر داد.

مراد قربان زاده دادستان عمومی و انقلاب شهرستان فومن با بیان اینکه خانه ای چوبی در اراضی ملی روستای فوشه از توابع شهرستان فومن به تازگی توسط منابع طبیعی تخریب شده است گفت: شخصی به نام مهدی مدنی به‌رغم داشتن خانه و محوطه بزرگی در این شهرستان، خانه ای چوبی را به صورت غیر مجاز در اراضی ملی بنا کرده بود که منابع طبیعی در اجرای تکلیف قانونی خود آن را تخریب کرد.

وی با اشاره به اینکه این فرد، پدر معلول خود را به آن مکان برده و از پدرش می خواهد که هنگام تخریب بنا، داد و فریاد و آه و ناله نماید و خودش نیز از آن فیلم گرفته و برای کانال‌های خبری استان ارسال می نماید اظهار داشت: وی با این کار قصد مظلوم نمایی داشته در حالی که خود و پدرش صاحب زمین و خانه هستند و این خانه چوبی را جهت اجاره دادن غیر قانونی به مسافران جوان در اراضی ملی احداث کرده بودند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز