خبرگزاری کار ایران

سازمان اطلاعات سپاه قدس گیلان اعلام کرد؛

شناسایی و بازداشت ۳ نفر از عوامل هتک حرمت به بانوی محجبه در رشت

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۳۳۳۸

سازمان اطلاعات سپاه قدس گیلان در اطلاعیه‌ای از شناسایی و بازداشت سه نفر از عوامل ضرب و شتم و هتک حرمت به یک بانوی محجبه در پارک ملت رشت خبر داد.

به گزارش ایلنا از رشت و به نقل از روابط عمومی و تبلیغات سپاه قدس گیلان، سازمان اطلاعات سپاه استان گیلان در اطلاعیه‌ای از شناسایی و بازداشت سه نفر از عوامل ضرب و شتم و هتک حرمت به یک بانوی محجبه در پارک ملت رشت خبر داد.

در این اطلاعیه آمده است: در پی هتک حرمت و ضرب و شتم یک بانوی محجبه در پارک ملت شهر رشت سربازان گمنام امام زمان (عج) در سازمان اطلاعات سپاه استان گیلان سه نفر از عوامل غیر بومی و بومی این اتفاق ناخوشایند را شناسایی و دستگیر نمود.

سربازان گمنام امام زمان (عج) به محض آگاهی از هتک حرمت به یک بانوی محجبه توسط دو زن غیر بومی و یک مرد اهل شهر رشت که ضمن ضرب و شتم سعی در برداشتن چادر از سر این بانو را داشتند، اقدامات شناسایی عوامل این حادثه را آغاز و در سریع‌ترین زمان ممکن متهمان دستگیر شدند.

در این اطلاعیه همچنین آمده است: مردم غیور گیلان می‌توانند هر گونه موارد مشکوک را از طریق تماس با شماره ۱۱۴ (ستاد خبری سازمان اطلاعات سپاه) اطلاع رسانی نمایند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز