خبرگزاری کار ایران

فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت خبر داد؛

اشتغالزایی ۴ هزار نفر در قالب پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه در رشت

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۸۹۳۵

فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت با اشاره به راه اندازی ۱۱۰ صندوق قرض الحسنه گفت: ۴ هزار شغل با پرداخت تسهیلات از محل این صندوق در شهرستان رشت ایجاد شده است.

به گزارش ایلنا از رشت، سید اکبر قاسمی در نشست هم اندیشی با اصحاب رسانه و خبرنگاران در سپاه ناحیه مرکزی رشت اظهار کرد: تقارن روز خبرنگار با حماسه عاشورای حسینی، رسالت زینب گونه خبرنگاران را سنگین‌تر می‌کند.

وی با تقدیر از تلاش‌های اصحاب رسانه در بخش‌های مختلف گفت: خبرنگاران در بخش‌های مختلف منشأ خبر و برکت هستند.

فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت با اشاره به اینکه مسجد در نظام اسلامی محور انسان سازی و پیشرفت بوده است، ادامه داد: همه اقدامات و فعالیت‌ها باید حول محور مساجد صورت گیرد زیرا نگاه مسجد محوری در بخش‌های مختلف منجر گشایش و گره گشایی می‌شود.

وی ادامه داد: تمدن سازی اسلامی و خودسازی و انسان سازی از محور مساجد می‌گذرد.

سرهنگ قاسمی با بیان اینکه خبرنگاران سنبل آگاهی بخشی و اطلاع رسانی هستند، گفت: خبرنگاران باید در خدمت گذاری به مردم و امیدافزایی در جامعه بکوشند.

فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت استقلال فکری را از مؤلفه‌های مهم خبرنگاران دانست و بیان کرد: خبرنگاران و اصحاب رسانه نباید به طیف سیاسی خاصی متصل باشد و مستقل عمل کند.

سرهنگ قاسمی با بیان اینکه خبرنگاران سربازان خط مقدم جنگ شناختی هستند، گفت: خبرنگاران و اصحاب رسانه در جهاد تبیین نقش محوری و اثرگذار دارند.

وی با اشاره به تقویت دشمن شناسی از سوی خبرنگاران و اصحاب رسانه افزود: تقویت باورهای دینی، پاسخ گویی به شبهات، ایجاد امید و نشاط اجتماعی از مهم‌ترین وظایف خبرنگاران و اصحاب رسانه است.

فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت از برگزاری چندین رزمایش مواسات و کمک‌های مومنانه در این شهرستان خبر داد و اضافه کرد: تاکنون ۶۲ هزار بسته کمک معیشتی بین نیازمندان رشت توزیع شد.

سرهنگ قاسمی از ساخت ۴۲ واحد مسکن محرومین در رشت خبر داد و بیان کرد: در سال جاری ۵۰ واحد مسکن محرومین در رشت ساخته می‌شود.

وی ادامه داد: در ایام عید غدیر خم و عید قربان بیش از ۴۰ هزار پخت غذای گرم در بین رشتوندان توزیع شد.

فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت از راه اندازی ۱۱۰ صندوق قرض الحسنه در این شهرستان خبر داد و بیان کرد: بیش از ۴ هزار شغل در قالب تسهیلات پرداخت شده از این صندوق ایجادشده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز