خبرگزاری کار ایران

در گفت و گو با ایلنا مطرح شد؛

فروش نان با کارت بانکی در گیلان/در فاز اول طرح، افزایش قیمت آرد و نان نخواهیم داشت

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۹۸۱۴

مدیر کل غله و خدمات بازرگانی گیلان از اجرای طرح «هوشمندسازی یارانه نان» در استان خبر داد و گفت:در فاز اول این طرح هیچگونه افزایش قیمت آرد و نان نخواهیم داشت و هردو باهمان قیمت قبل بین مصرف کنندگان توزیع خواهد شد.

فرزاد اسدی مدیر کل غله و خدمات بازرگانی گیلان در گفت و گو با خبرنگار ایلنا در رشت و در خصوص اجرای طرح «هوشمندسازی یارانه نان» در استان،اظهار داشت: فاز اول این طرح همسان سازی نانوایی ها برای عرضه نان با کارت های اعتباری بانکی است که دستگاه کارتخوان توسط بانک سپه در نانوایی ها به صورت رایگان نصب می شود و نحوه استفاده آن نیز آموزش داده خواهد شد.

وی گفت:  در فاز اول این طرح هیچگونه افزایش قیمت آرد و نان نخواهیم داشت و هردو باهمان قیمت قبل بین مصرف کنندگان توزیع خواهد شد.

اسدی با بیان اینکه طرح «هوشمندسازی یارانه نان» به نفع نانوایی ها خواهد بود ،گفت: به واحد های نانوایی که با کارتخوان فروش نان داشته باشند، ۱۵درصد فروش آن روز را به عنوان تشویقی دریافت خواهند کرد.

مدیر کل غله و خدمات بازرگانی گیلان خاطرنشان کرد: نان های صنعتی به همان روال قبل توزیع خواهند شد و این طرح فقط مشمول نان سنتی است.

اسدی هدف از اجرای این طرح را هدفمندی یارانه ها و بهینه شدن مصرف نان عنوان کرد و گفت: درفاز اول محدودیت و سرانه ای هم برای خرید نان توسط مردم تعریف نشده است.

وی در خاتمه خاطر نشان کرد:از اهداف مهم دیگر این طرح ،جلوگیری از برخی تخلفات و فروش نان های سنتی در مراکز خرید و هر مرکز دیگر ی بجز نانوایی ها است و طبق این طرح نان سنتی فقط در نانوایی ها و بصورت کارتی ارایه میشود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز