خبرگزاری کار ایران

حضور داور گیلانی در دوره بین المللی آکادمی کنفدراسیون فوتبال آسیا

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۷۳۵۵

حامد سیری داور گیلانی در دوره آموزشی بین المللی آکادمی داوران کنفدراسیون فوتبال آسیا که به صورت آنلاین برگزار می‌شود حضور یافت.

به گزارش ایلنا از رشت،با اعلام فدراسیون فوتبال افتتاحیه دوره آنلاین آکادمی داوران کنفدراسیون فوتبال آسیا صبح امروز به صورت آنلاین آغاز شد که از گیلان حامد سیری داور کشورمان در این دوره حضور دارد.

این دوره داوری بین المللی آکادمی داوران کنفدراسیون فوتبال آسیا توسط ری الیور از کشور انگلیس تدریس می‌شود.

دوره‌های آموزشی آکادمی داوران کنفدراسیون فوتبال آسیا هر ساله برگزار می‌شود که ۲ دوره به صورت آنلاین و ۲ دوره به صورت حضوری است. 

شرکت کنندگان در این کلاس پس از گذراندن موفقیت‌آمیز این دوره جزو داوران بین المللی آسیا قرار خواهند گرفت.

در ۲ سال اخیر به بهانه کرونا برگزاری کلاس‌های آموزشی آکادمی داوران کنفدراسیون فوتبال آسیا متوقف شده بود که بعد از ۲ سال بار دیگر این آکادمی به کار خود ادامه خواهد داد. 

دوره حضوری بین المللی آکادمی کنفدراسیون فوتبال آسیا مرداد یا شهریور ماه امسال در شهر کوالالامپور مالزی برگزار می‌شود. 

حامد سیری داور گیلانی در سال‌های اخیر بازی‌های مهم و متعددی را در رقابت‌های فوتبال قهرمانی دسته اول باشگاه‌های کشور سوت زده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز