خبرگزاری کار ایران

سرپرست معاونت بهره برداری شرکت برق منطقه‌ای گیلان خبر داد:

آغاز عملیات اجرایی افزایش ظرفیت پست رشت شمالی

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۶۸۴۲

سرپرست معاونت بهره برداری شرکت برق منطقه ای گیلان گفت: با هدف افزایش ظرفیت بارگیری، اصلاح افت ولتاژ و جلوگیری از اعمال محدودیت، ظرفیت بخش انتقال پست 230/63 کیلوولت رشت شمالی در استان گیلان افزایش می یابد.

به گزارش ایلنا از رشت، حسن قنبرزاده با اعلام این مطلب گفت: پروژه افزایش ظرفیت پست رشت شمالی در در راستای شناسایی، امکان‌سنجی و ارائه الگو به ‌منظور جابجایی تجهیزات در جهت بهره‌وری اقتصادی، بهمن ماه سال قبل آغاز شد.

سرپرست معاونت بهره برداری شرکت برق منطقه ای گیلان افزود: در اجرای این پروژه با اضافه شدن 1 دستگاه ترانسفورماتور 125 مگاولت آمپر به 2 ترانسفورماتور موجود پست به ظرفیت 320 مگاولت آمپر در محل پست 230/63 کیلوولت پست رشت شمالی با استفاده از امکانات موجود شرکت برق منطقه‌ای گیلان، ظرفیت توان الکتریکی در این پست به میزان 39 درصد افزایش می یابد.

قنبرزاده گفت: عملیات اجرایی این پروژه شامل نصب بریکر و سکسیونر 230 صورت پذیرفته است. همچنین  اجرای فونداسیون ترانسفورماتور ، بریکر ، CT، CVT ،پایه مقره اتکائی 230 کیلوولت ، پایه سرکابل 63 کیلوولت به همراه اجرای کامل سیستم ارت اجرا شده است.

 این طرح با اعتبار 26 میلیارد ریال و با استفاده حداکثری از تجهیزات ساخت داخل انجام می شود. پیش بینی می شود در اردیبهشت ماه سال جاری این پروژه به اتمام رسیده و به بهره برداری برسد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز