خبرگزاری کار ایران

استاندار در دیدار با نماینده ولی فقیه درگیلان:

اهتمام مدیران در سال جدید، تقویت تولید ، دانش بنیان و اشتغال آفرینی است

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۱۴۰۷

استاندار گیلان با اشاره به شعار تعیین شده سال جدید از سوی رهبری ، اهتمام مدیران را تحقق این شعار و نیز تداوم خدمت به مردم با اجرای برنامه های راهبردی دولت سیزدهم عنوان کرد.

به گزارش ایلنا از رشت، اسدالله عباسی در دیدار با آیت الله رسول فلاحتی نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت، با تسلیت ارتحال آیت الله رودباری، با اشاره به سخنان رهبری از جمله در خصوص ریل گذاری جدید دولت برای خدمت به مردم افزود: بیانات  ایشان همیشه چراغ راه رشد و تعالی و نجات کشور بوده و اکنون با توجه به تاکیدات ایشان در سخنان تحویل سال جدید، تعهدات خدمت مسئولان در دولت سیزدهم  افزوده شده است.

نماینده عالی دولت در گیلان اظهار کرد: باید مدیران و مسئولان خدا را ناظر بر اعمال خود بدانند در خدمت به مردم از هیچ کوششی فرو گذار نکنند.
 
استاندار گیلان با تاکید بر اینکه کار در دولت سیزدهم تعطیلات نمی شناسد، بیان کرد: از قبل از آغاز سال جدید با توجه به پیش بینی حضور گسترده مسافران به استان، تمهیدات لازم در حوزه های مختلف از جمله روان سازی ترافیک، توزیع مناسب کالاهای اساسی و ارزاق عمومی، استفاده بهینه از ساحل و موارد اینچنینی و با آغاز سال جدید از همان لحظات تحویل سال، نظارت بر روند اجرای امور به صورت میدانی و نیز تاکید بر رعایت شیوه نامه های بهداشتی در جهت رضایت مندی مردم در نقاط مختلف در حال انجام است.
 
عباسی ابراز امیدواری کرد که با همت و اراده موجود در دولت و با توجه به بیانات رهبری، سال جدید سالی توام با خیر و برکت و ترقی در همه حوزه ها بویژه بخش‌های زیربنایی، تولید، دانش بنیان و اشتغال زایی باشد.
 
نماینده ولی فقیه در استان گیلان و امام جمعه رشت نیز در این دیدار با تسلیت ارتحال آیت الله رودباری و آرزوی سالی پر خیر و برکت برای مردم و مسئولان صدیق نظام اسلامی گفت: امیدواریم در سال جدید خداوند به همگان توفیق بدهد تا عملی را انجام دهیم که مورد رضایت خدا و امام زمان(عج) باشد.
 
آیت الله رسول فلاحتی افزود: مردم به این دولت امید دارند و وقتی در اخبار می بینند استاندار در آستانه تحویل سال ، به بازار میوه و تره بار می رود و نسبت به معیشت مردم احساس مسئولیت می کند، خوشحال می شوند و تاکنون اقدامات دولت در گیلان میدانی و امیدآفرین بوده است.
 
در این دیدار شماری از مدیران ستادی استانداری و دیگر مدیران کل دستگاه های اجرایی نیز حضور داشتند.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز