خبرگزاری کار ایران

اولتیماتوم مدیرعامل برق کهگیلویه و بویراحمد به مشترکان پُرمصرف/ افزایش 10 درصدی هزینه برق مشترکان پُرمصرف

asdasd
کد خبر : ۹۹۴۰۲۵

مشترکان پُرمصرف اگر مصرف خود را کاهش ندهند با افزایش 10 درصدی هزینه برق مواجه خواهند شد.

به گزارش ایلنا از یاسوج ، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد با تاکید براینکه مشترکان برق در این استان بایستی مصرف برق خود را مدیریت کرده تا از رایگانی مصرف بهره مند شوند، اظهارداشت:‌ مشترکان پرمصرف اگر مصرف خود را کاهش ندهند با افزایش 10 درصدی هزینه برق مواجه خواهند شد.

داود راهزادی با بیان این مطلب گفت:‌ مشترکان پُرمصرف طبق شرایط اعلام شده موظفند تا در یک بازه شش ماهه نسبت به تغییر شرایط مصرفشان اقدام کنند، در غیراین صورت ۱۰ درصد به هزینه برق مصرفی آنها افزوده خواهد شد.

او افزود: در نتیجه اجرای طرح برق اُمید، مشترکان کممصرف از تخفیف صد در صدی بهای برق مصرفی بهره مند می‌شوند و مشترکان خوش مصرف هم می‌توانند با رعایت نکاتی ساده، خود را به گروه کم مصرف‌ها برسانند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد، کم مصرف‌ها را مشترکانی دانست که هشت ماه از سال یعنی از مهرماه تا اردیبهشت ماه مصرف متوسط ماهانه انرژی برق آنها تا ۸۰ کیلووات ساعت و برای ماههای گرم (خرداد تا شهریور) تا ۱۰۰ کیلووات ساعت باشد.

راهزادی گفت: خوش مصرف‌ها هم مشترکانی هستند که در هشت ماه یعنی از مهر تا اردیبهشت بین ۸۰ تا ۲۰۰ کیلووات ساعت متوسط مصرفشان باشد و در چهارماه دیگر سال متوسط مصرفشان بین ۱۰۰ تا ۳۰۰ کیلووات ساعت بوده و مشترکان پرمصرف نیز در ماه‌های گرم بالای ۳۰۰ کیلووات ساعت و در سایر ماه‌های سال بیش از ۲۰۰ کیلووات ساعت مصرف برق شان است.

او، هدف از اجرای طرح برق اُمید را مدیریت مصرف برق در بخش خانگی و توسعه انرژی‌های پاک عنوان و خاطرنشان کرد:در این طرح، مشترکان بخش خانگی به سه گروه پرمصرف، خوشمصرف و کممصرف تقسیم بندی شده‌اند و با توجه به شرایط اقلیمی کشور و در نظر گرفتن این مهم که شرکت ما در گروه مناطق عادی قرار دارد.

این مسئول شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد،تعداد مشترکین پُرمصرف برق در این استان را بیش از 65 هزار مشترک شهری و روستایی عنوان و تصریح کرد: از این تعداد، 45 هزار مشترک در مناطق شهری و مابقی در روستاها سکونت دارد.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز