خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد خبر داد:

توقیف محموله 72 کیلوگرمی "شیشه" در محور گچساران - شیراز

asdasd
کد خبر : ۹۸۹۰۱۷

فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد از کشف ۷۲ کیلوگرم شیشه در محور "شیراز - گچساران" خبر داد و گفت: در این عملیات چهار سوداگر مرگ نیز دستگیر شدند.

به گزارش ایلنا از یاسوج، "کیقباد مصطفایی" در بیان جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی دریافت خبری مبنی بر انتقال محموله مواد مخدر از محورهای مواصلاتی استان کهگیلویه و بویراحمد موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان گچساران قرار گرفت.

وی گفت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان گچساران با هماهنگی مرجع قضایی با تعامل مأموران اداره عملیات ویژه پلیس مبارزه با موادمخدر استان حین انجام ایست و بازرسی در محور "شیراز به گچساران" به یک دستگاه خودروی پراید مظنون و آن را نیز متوقف کردند.

مصطفایی تصریح کرد: مأموران در بازرسی از این خودرو ۷۲ کیلوگرم شیشه که به طرز ماهرانه‌ای در آن جاسازی شده بود کشف و ضبط کردند.

این مقام ارشد انتظامی استان با بیان اینکه این محموله از مرزهای شرقی وارد کشور شده بود، اظهارداشت: در این رابطه چهار سوداگر مرگ دستگیر و به مرجع قضایی تحویل و خودرو نیز به پارکینگ منتقل شد.

فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد در پایان باتاکید بر تشدید برنامه‌های پیشگیرانه و مقابله‌ای با سوداگران مرگ و باندهای قاچاق مواد مخدر از عموم مردم خواست هرگونه اطلاعات خود در این خصوص را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز