خبرگزاری کار ایران

رضایی خبر داد:

احداث و اصلاح 10 کیلومتر شبکه‌های فشار متوسط و ضعیف برق در باشت و دنا

asdasd
کد خبر : ۹۸۴۹۰۹

10 کیلومتر از شبکه های فشار متوسط و ضعیف برق در شهرستان های باشت و دنا استان کهگیلویه و بویراحمد احداث و اصلاح شد.

به گزارش ایلنا،" احمد رضایی" مُدیر برق شهرستان باشت از احداث و اصلاح سه کیلومتر شبکه فشارضعیف با هدف تامین برق پایدار در محلات علی اکبر جوان و معلم‌های یک تا چهار شهر باشت مرکز این شهرستان خبرداد.

وی با بیان اینکه 820 متر از شبکه‌های فشار متوسط نیز در این شهرستان اصلاح شده است، اظهارداشت: 9 دستگاه ترانسفورماتور و 110 عدد روشنایی معابر نیز در این پروژه احداث شده است.

مُدیر برق شهرستان باشت در استان کهگیلویه و بویراحمد، اعتبار هزینه شده برای این پروژه را 15 میلیارد ریال ذکر و خاطرنشان کرد: جلوگیری از نوسانات برق، پایداری شبکه ها، کاهش نرخ تلفات انرژی و رفع ضعف ولتاژ از مهمترین اهداف اصلاح و احداث شبکه های فشار ضعیف برق و متوسط بوده است.

تعمیر هفت کیلومتر شبکه فشار متوسط در شهرستان دنا

مُدیر برق شهرستان دنا هم از تعمیر هفت کیلومتر شبکه فشار متوسط در این شهرستان در هفته جاری خبرداد.

به گزارش ایلنا،" حسین صیادی " گفت: با مشارکت چهار اکیپ عملیاتی و اتفاقاتی و باهدف تامین برق پایدار، هفت کیلومتر شبکه فشار متوسط برق در برخی از مناطق شهری و روستایی این شهرستان تعمیر و اصلاح شده است.

 وی افزود: احداث 2 اصله پایه فشار متوسط، تعویض مقره های 10 اصله پایه معیوب و چرخ زدن 2 کیلومتر از شبکه های فشار متوسط برق نیز همزمان با اجرای این پروژه انجام گرفته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز