خبرگزاری کار ایران

فوت پنجمین بیمار کرونایی در یاسوج/ حال ۲ بیمار دیگر خوب نیست

asdasd
کد خبر : ۸۸۹۷۸۳

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از فوت پنجمین بیمار کرونایی در استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد.

" پرویز یزدان پناه " در گفت و گو با ایلنا از یاسوج گفت: متاسفانه ۲ بیمار دیگر کرونایی در استان کهگیلویه و بویراحمد فوت که سر جمع آمار فوتیهای ناشی از این ویروس به عدد پنج رسیده است.

وی با بیان اینکه تمامی بیماران فوت شده دارای بیماری های زمینه ای از گذشته بوده اند، اظهارداشت: سن بیماران فوتی در این استان بالای ۶۰ سال بوده است.

این استاد دانشگاه گفت: از پنج بیمار فوت شده، سه بیمار در شهرستان بویراحمد، یک بیمار در شهرستان باشت و یک بیمار در شهرستان چرام بوده است.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج افزود: آمار کنونی مبتلایان به ویروس کرونا در استان کهگیلویه و بویراحمد بطور حتم روند افزایشی خواهد داشت و آمار این استان هر ۲ روز یکبار اعلام می شود که روند افزایشی دارد.

یزدان پناه از بستری بودن ۱۲ بیمار کرونایی در بیمارستان شهید جلیل یاسوج بعنوان بیمارستان مرجع خبرداد و یادآورشد: حال عمومی ۲ بیمار مساعد نیست.

وی تاکید کرد که مردم استان کهگیلویه و بویراحمد نکات بهداشتی را رعایت کرده و در اماکن شلوغ حضور پیدا نکنند.

به گزارش ایلنا از یاسوج، آخرین آمار اعلان شده از سوی وزرات بهداشت، ۷۳ بیمار کرونایی در استان کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد که البته بنظر می رسد این آمار در روزهای آینده افزایش پیدا کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز