خبرگزاری کار ایران

در گفت وگو با ایلنا مطرح شد:

کهگیلویه و بویراحمد امروز بیمار کرونایی نداشت/ ترخیص پنج کرونایی از روز گذشته تاکنون در یاسوج

asdasd
کد خبر : ۸۸۴۵۹۸

رئیس بیمارستان شهید جلیل یاسوج تاکید کرد که استان کهگیلویه و بویراحمد از روز گذشته تاکنون بیمار مبتلای به ویروس کرونا نداشته است.

سعید جاودان سیرت پزشک متخصص بیماری‌های عفونی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا از یاسوج گفت: سر جمع بیماران کرونایی در استان کهگیلویه و بویراحمد ۲۰ نفر بوده که تنها هشت بیمار آن اکنون در بیمارستان شهید جلیل یاسوج بستری است.

وی با اظهار خوشحالی خود از پاسخگویی جسمی مبتلایان به ویروس کرونا به داروهای تجویزی، خاطرنشان کرد: از ۲۰ بیمار مبتلای به ویروس کرونا در استان کهگیلویه و بویراحمد پنج بیمار ترخیص، هشت بیمار بستری و هفت بیمار نیز در قرنطینه خانگی هستند.

وی گفت: وضعیت عمومی بیماران مبتلا به ویروس کرونا در استان کهگیلویه و بویراحمد وضعیت قابل قبولی بوده و ما امیدوار به ترخیص آنها در روزهای آینده هستیم.

رئیس بیمارستان شهید جلیل یاسوج با تاکید بر اینکه همراهی مردم مهمترین راهکار برای شکست کرونا است، اظهارداشت: بعنوان یک پزشک متخصص اعتقاد دارم که رعایت نکات بهداشتی و درمانی مهمترین راهکار شکست این ویروس است و مردم باید همراهی کنند.

جاودان سیرت افزود: ما در بیمارستان شهید جلیل یاسوج تمام تلاش‌های مان را برای بهبود بیماران مبتلا به ویروس انجام می دهیم اما همراهی مردم و همکاری آنان با دانشگاه علوم پزشکی یاسوج راهکار اصلی شکست کرونا است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز