خبرگزاری کار ایران

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد در پاسخ به ایلنا:

خیالتان راحت سپاه در سیاست حضور فعال خواهد داشت / حمایت از جریان یا افراد خاص در انتخابات جرم است

asdasd
کد خبر : ۸۰۱۵۸۶

فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: سپاه پاسداران در سیاست حضور فعال خواهد داشت زیراکه سیاست ما عین دیانت ما است.

سردار پاسدار حمید خرمدل در نشست تجلیل از افسران جنگ نرم در پاسخ به این پرسش ایلنای یاسوج که ارزیابی شما درباره شائبه‌های جانبداری سپاه پاسداران از کاندیداها و یا جریان خاص سیاسی در زمان انتخابات‌ها،چیست؟ گفت: سپاه پاسداران دارای جایگاه و اهمیت بسیار بالایی در انقلاب بوده و تمامی جریانات داخلی و خارجی بر روی عملکرد سپاه حساس هستند.

وی گفت: بخشی از تهمت‌هایی که به سپاه زده می‌شود به خاطر نفوذ سپاه پاسداران در بدنه‌های اجتماعی است.

این فرمانده سپاهی با تاکید براینکه سپاه پاسداران همانگونه که فعالیت فرهنگی دارد به‌ طورحتم فعالیت سیاسی هم خواهد داشت، خاطرنشان کرد: در انتخابات پیش رو، سپاه پاسداران حتما حضور فعال خواهد داشت اما این حضور به‌ معنای جانبداری از کاندیداها و یا جریان خاص سیاسی نبوده و فقط شاخصه های کاندیداها و نمایندگان اصلح و مجلس در تراز انقلاب اسلامی را به جامعه هدف که بسیجیان است تبیین خواهیم کرد.

وی با تاکید براینکه هیچ‌گونه جانبداری از سوی وی،حفاظت اطلاعات، نماینده ولی‌فقیه و یا هر فرمانده سپاهی در ایام انتخابات از کاندیداها یا جریان خاص سیاسی صورت نخواهد گرفت، اظهار داشت: تاکید می‌کنم از هیچ شخصی و هیچ جریانی، سپاه پاسداران حمایت مصداقی نخواهد کرد.

 فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: به هیچ‌وجه‌، سپاه پاسداران حمایت مصداقی از کاندیداها و یا جریان خاص سیاسی در انتخابات مجلس نمی‌کند و این تخلف و جرم سازمانی است.

این فرمانده ارشد نظامی سپاه پاسداران با تاکید براینکه «خیالتان راحت، سپاه پاسداران در سیاست حضور فعال خواهد داشت»، یادآور شد: ما نسبت به سیاست بی تفاوت نبوده چون معتقدیم سیاست ما عین دیانت ما است؛ البته نباید همه‌چیز را از دریچه سیاسی نگاه و بررسی کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز