خبرگزاری کار ایران

در بازدید نماینده بویراحمد از محور یاسوج-شیراز اعلام شد؛

بازگشایی محور یاسوج- شیراز زمان‌بر است/ آماده بودن محور قدیم برای تردد مردم و مسافران

asdasd
کد خبر : ۷۴۴۲۵۱

نماینده بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی گفت: مسیر یاسوج - شیراز به دلیل بارندگی کم‌ سابقه و ریزش مسدود شده که بازگشایی این محور مشمول زمان است.

به گزارش ایلنا از یاسوج، غلام‌محمد زارعی در بازید از محور مواصلاتی یاسوج-شیراز که به دلیل رانش زمین مسدود شده بود، گفت: بارندگی سنگین و بی‌سابقه در استان و شهرستان بویراحمد موجب ریزش کوه در  مسیر جاده یاسوج- شیراز شده است.

نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در بارندگی‌های روزهای گذشته متاسفانه بخش قابل توجهی از ارتفاعات مشرف بر جاده رانش بسیار زیادی داشته و قریب به 100 متر از جاده از بین رفته  است و حجم بالایی از گل و لای بر زمین مانده و مسیر مسدود شده است.

وی گفت: به همین دلیل از این جاده بازدید و به مسوولان توصیه کردم برنامه‌ریزی پاکسازی و بازگشایی مسیر را انجام دهند، البته بازگشایی جاده جدید یاسوج - شیراز نیازمند زمان است  و تا رفع مشکل جاده یاسوج-شیراز جاده جایگزین پیشنهاد شده و مردم و مسافران از جاده قدیم یاسوج-شیراز از وزگ- محور ماه پرویز استفاده کنند که این محور آماده تردد است.

نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی افزود: به دلیل بارندگی زیاد و جاری شدن چشمه‌ها جاده قدیم یاسوج-شیراز نیاز به شانه‌سازی و هدایت آب به خارج از جاده را دارد و باید دستگاه‌ها مستقر شوند که راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در این مسیر حضور دارد و امیداوریم عملیات به سرعت انجام شود.

زارعی ادامه داد: با توجه به تردد در این جاده نیازمند رسیدگی فوری و خط کشی محور و همچنین عملیات راهداری مستمر هستیم که تا بازگشایی مسیر جدید  تمهیدات لازم در جاده قدیم یاسوج-شیراز محور وزگ-ماه پرویز اندیشیده شود.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز