خبرگزاری کار ایران

مدیرکل راه و شهرسازی‌کهگیلویه و بویراحمد خبر داد:

احداث پروژه ارتباط مسیر خوزستان به مرکز کشور/ لزوم چهارخطه شدن محور یاسوج- شیراز

asdasd
کد خبر : ۶۸۴۶۱۴

مدیرکل راه و شهرسازی استان کهگیلویه و بویراحمد از تازه‌ترین پروژه‌های حوزه راه‌سازی استان مانند ارتباط مسیر خوزستان به مرکز کشور و ارتباط از جنوب به مرکز و یاسوج به سمیرم و اصفهان خبر داد.

به گزارش ایلنا از یاسوج، عبدالمجید نژادصفوی، مدیرکل راه و شهرسازی استان کهگیلویه و بویراحمد درباره تازه‌ترین پروژه‌های راه‌سازی استان گفت: پروژه‌های بزرگی در استان در حال اجرا است و یکی از این پروژه‌ها ارتباط مسیر خوزستان به مرکز کشور است که از پروژه‌های اثربخش به شمار می‌آید. این پروژه از نظر کاهش هزینه‌های سفر و کاهش هزینه های انتقال در سفر اهمیت دارد.

وی افزود: همچنین در سطح محورهای استان، محورهای باب و میدان به طرف گچساران و نهایتا تا حوزه خوزستان و مرز بهبهان، از پروژه‌های بزرگ دیگری هستند که در چند قطعه در حال انجامند و امیدواریم یک یا دو قطعه از آن‌ها را تا دهه فجر به بهره‌برداری برسانیم.

نژادصفوی گفت: پروژه تاثیرگذار دیگری نیز که در رونق اقتصادی و ارتباطاتی استان موثر است، نیز در دست انجام است. این پروژه ارتباط از جنوب به مرکز و یاسوج به سمیرم و اصفهان است که در چند نقطه احداث می‌شود و امیدوارم با رایزنی‌هایی که در یکی دو هفته اخیر داشتیم بتوانیم اعتبارات بیشتری داشته باشیم و پروژه‌ها را سریع‌تر از زمان پیش‌بینی شده به بهره‌برداری برسانیم. چون مدت زمانی طولانی است که از شروع برخی از این پروژه‌ها گذشته است و به دلایلی هم از جنبه مسایل حریم راه‌ها و هم به دلیل محدودیت اعتباری هنوز به بهره‌برداری نرسیده‌اند.

مدیرکل استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: در مجموع در موضوع راه‌های ارتباطی در استان کارهای خوبی انجام شده است. یکی دیگر از پروژه‌های مهم محور یاسوج-شیراز است که باید چهار خطه شود و نیاز است که سرمایه‌گذرای بیشتری درباره آن صورت گیرد و راهکارهایی پیدا شود که از فرصت‌های قانونی مانند سرمایه‌گذاری بخش خصوصی بتوانیم پروژه‌ها را هر چه سریع‌تر به بهره‌برداری برسانیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز