خبرگزاری کار ایران

جانشین فرمانده سپاه پاسداران استان کهگیلویه و بویراحمد:

اجرای 300 برنامه در هفته دفاع مقدس در استان کهگیلویه و بویراحمد/ رساند معاند در استان نداریم

asdasd
کد خبر : ۶۶۹۷۹۸

جانشین فرمانده سپاه پاسداران استان کهگیلویه و بویراحمد از اجرای 300 برنامه در هفته دفاع مقدس این استان خبرداد و اظهارداشت: این برنامه ها در قالب 45 عنوان اجرا خواهد شد.

به گزارش ایلنا از یاسوج، سرهنگ پاسدار جهانگیر انصاری در نشست رسانه ای با تاکید براینکه سپاه پاسداران متعلق به نظام اسلامی بوده و نه متعلق به جریان ها و گروه های سیاسی گفت:‌ 33 پروژه عمرانی سپاه پاسداران استان کهگیلویه و بویراحمد در هفته دفاع مقدس امسال به بهره برداری می رسد.

وی اعتبار این پروژه ها را بیش از 20 میلیارد ریال برشمرد و اظهار داشت: افتتاح پنج واحد مسکونی مددجویی، افتتاح 10 پایگاه مقاومت، افتتاح سه خانه عالم، راه اندازی نمایشگاه در دهکده دفاع مقدس یاسوج، ساماندهی سه گلزار شهداء، افتتاح دو طرح غاز و مرغ محلی در شهرستان دنا، افتتاح مزرعه خاویار گیاهی، افتتاح سالن سمیناتور تیراندازی، افتتاح پایگاه اورژانس دهستان دشتروم بویراحمد، فاز اول جامع القرآن یاسوج، افتتاح طرح های ماهی روستاهای پراشکفت و چنار برم بویراحمد و برپایی بیمارستان صحرایی دهستان لوداب بویراحمد از مهمترین این پروژه ها هستند.

جانشین فرمانده سپاه پاسداران استان کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: در تلاش هستیم برای روز رژه نیروهای مسلح در 31 شهریور گردان های سپاه پاسداران و پایگاه های مقاومت ادارات و نهادها نیز از سخنران و مداح مطرح کشور استفاده کنیم.

رسانه معاند در کهگیلویه و بویراحمد نداریم

انصاری از در حال بازسازی کردن عملیات ثامن الائمه که منجر به شکست حصر آبادان شد، خبر داد و تصریح کرد: این بازسازی هم اکنون توسط سپاه پاسداران استان کهگیلویه و بویراحمد در دهکده دفاع مقدس یاسوج درحال انجام است.

وی افزود: رزمایش 20  هزارنفری از بسیجیان و سپاهیان را در هفته دفاع مقدس باید به صورت باشکوه و با همراهی مدیران دستگاه های اجرایی و شرکت های خدمات رسان در تمامی مراکز شهرستان های این استان برگزار کنیم.

جانشین فرمانده سپاه پاسداران استان کهگیلویه و بویراحمد با تاکید براینکه همه ما سرباز نظام بوده و سپاه پاسداران هم متعلق به این نظام است،خاطرنشان کرد: همه ما باید از دستاوردهای نظام خود دفاع کنیم. رسانه های در استان کهگیلویه و بویراحمد همه متعلق به نظام اسلامی بوده و رسانه معاند در این استان وجود ندارد اگرچه اختلاف سلیقه ها متعدد و البته طبیعی هم است.

انصاری رسانه های استان کهگیلویه و بویراحمد را سربازان نظام اسلامی ایران خواند و ابراز داشت: به عقیده من، آرمان و اندیشه های اسلامی مهم است و نه جریان های سیاسی و سلایق شخصی.

وی از تغییر در اجرای مرحله دوم رزمایش محمدرسول الله(ص) در این استان هم خبر داد و بیان کرد: قرار بود این رزمایش در روز دهم مهرماه برگزار شود که اکنون زمان آن به دوازدهم مهرماه تغییر پیدا کرده است. تمامی گردان های بیت المقدس، امام حسین(ع)، عاشورا، کوثر، مام علی(ع) و الزهرا(س) در این رزمایش که قرار است در یاسوج مرکز استان برگزار شود، شرکت خواهند کرد.

جانشین فرمانده سپاه پاسداران استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: مرحله دوم رزمایش محمد رسول الله(ص) همزمان با سراسر کشور برگزار می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز