خبرگزاری کار ایران

مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد:

با مدیرانی که دانش‌آموزان را مجبور به خرید لباس فرم از تولیدکننده خاص کنند برخورد می‌شود

asdasd
کد خبر : ۶۶۰۹۵۷

مدیرکل اداره آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد تاکیدکرد با مدیرانی که دانش‌آموزان را مجبور به خرید لباس فرم از تولیدکننده خاص کنند برخورد قاطع می شود.

هادی زارع‌پور در گفت و گو با ایلنا از یاسوج گفت:‌ مدیران مدارس در استان کهگیلویه و بویراحمد حق ندارند دانش آموزان و یا والدین آنان را مجبور به خرید لباس فرم از تولید کننده خاص کنند.

وی با تاکید براینکه اجبار مدارس مقاطع مختلف دراستان برای خرید لباس فرم از تولیدکننده خاص‌غیرقانونی است،اظهارداشت: تعیین رنگ و مدل لباس فرم دانش آموزان با آموزش و پرورش و انجمن اولیاء و مربیان بوده و حق ندارند تولید‌کننده خاص را با اجبار به دانش‌آموزان معرفی کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: درصورت هرگونه تخلف و اجبار کردن دانش ‌آموزان برای خرید لباس از تولیدکننده توسط مدیران مدارس به طور قاطع با فرد متخلف برخورد می‌کنیم.

زارع‌پور گفت: متاسفانه بسیاری از خانواده‌ها در استان کهگیلویه و بویراحمد بضاعت مالی مناسبی برای خرید سالانه یک لباس برای دانش آموز خود را ندارند.

به گزارش ایلنا از یاسوج، بیش از 160 هزار دانش آموز در استان کهگیلویه و بویراحمد مشغول به تحصیل هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز