خبرگزاری کار ایران

پلیس‌مبارزه با موادمخدر کهگیلویه و بویراحمد:

کشف حدود ۱۰ کیلو تریاک در جاده یاسوج به اصفهان 

asdasd
کد خبر : ۶۵۳۹۳۷

سرپرست پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۹ کیلو و ۹۰۰ گرم تریاک از یک دستگاه خودروی پژو پارس در جاده یاسوج به اصفهان کشف شد.

به گزارش ایلنا یاسوج و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ ناصر افسریان، اظهار داشت: درپی دریافت خبری از پلیس مبارزه با مواد مخدر استان فارس مبنی بر اینکه یک دستگاه خودروی پژو پارس قصد حمل مواد مخدر از محورهای مواصلاتی استان کهگیلویه و بویراحمد به یکی از استان های غربی کشور را دارد، پس از هماهنگی با مرجع قضایی بلافاصله شناسایی و توقیف خودروی حامل مواد در دستورکار مأموران اداره عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قرار گرفت.

وی افزود: با حصول اطمینان از تردد خودروی حامل مواد مخدر در محور یاسوج به اصفهان، مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با همکاری مأموران پاسگاه انتظامی میمند شهرستان دنا نسبت به برپایی تور ایست و بازرسی در محور یادشده اقدام کردند.

سرپرست پلیس مبارزه با مواد مخدر استان، بیان داشت: مأموران مشغول کنترل خودروهای عبوری این محور بودند که راننده خودروی پژو پارس مظنون به حمل موادمخدر به محض مشاهده مأموران از جاده اصلی به جاده فرعی به سمت رودخانه بشار تغییر مسیر داد.

افسریان گفت:طی تعقیب مأموران، خودرو متوقف و راننده و سرنشین آن دستگیر و در بازرسی از این خودرو ۹ کیلو و ۹۰۰ گرم تریاک که به طرز ماهرانه ای در آن جاسازی شده بود کشف و ضبط شد.

وی خاطر نشان کرد: راننده و سرنشین به مرجع قضایی تحویل و خودرو هم به پارکینگ منتقل شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز