خبرگزاری کار ایران

شهریاری در گفت‌وگو با ایلنا:

پاسخ به سوالات نمایندگان وظیفه قانونی‌ رییس‌جمهور است/ مجلس قانع نشود، سوال به قوه قضاییه ارجاع می‌شود

asdasd
کد خبر : ۶۵۱۹۳۶

نماینده اصولگرای مجلس دهم تاکید کرد: اگر نمایندگان از پاسخ‌های رئیس‌جمهور قانع نشوند،‌ سوال از رئیس‌جمهور به قوه قضائیه ارجاع می‌شود.

حسینعلی شهریاری در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا از یاسوج، در پاسخ به این سوال که چه مولفه‌هایی باعث شده که نمایندگان مجلس از رئیس‌جمهور سوال کنند، اظهار داشت: حالا چرا این را از من می‌پرسید و از نمایندگان خودتان سوال نمی‌پرسید؟ مشخص است، اوضاع مملکت به هم ریخته خصوصا در مسائل اقتصادی و این مهمترین مساله است.

نماینده مردم زاهدان در استان سیستان و بلوچستان در پاسخ به اینکه پیش‌بینی شما از طرح سوال از رییس‌جمهور چیست؟ یادآورشد: این آقا باید بیاید جواب بدهد و ببینیم آیا نمایندگان از این پنج سوال قانع می‌شوند یا خیر؟

شهریاری گفت: اگر نمایندگان از جواب‌های رییس‌جمهور قانع نشوند و جواب‌های وی قانع‌کننده نباشد به قوه‌قضائیه می‌رود و این یک روال عادی است.

وی در پاسخ به این سوال که طرح سوال از رییس‌جمهور در شرایط حساس کنونی را چگونه ارزیابی می‌کنید، با عصبانیت گفت: در این ۴۰ سال چه وقت شرایط مملکت حساس نبوده است؟ شما از طیف خودشان هستید و برایتان سخت است.

دبیرکل مجمع خیرین سلامت کشور گفت: بالاخره ما سوال کردیم و آقای رییس‌جمهور باید بیاید و وظیفه قانونی‌اش است که پاسخ دهد. این شرایط هم برای مردمی که از گرسنگی می‌میرند، مهم نیست.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز