خبرگزاری کار ایران

فیلی در گفت‌وگو با ایلنا خبرداد:

تحویل 10 پیکر از جانباختگان سانحه هوایی یاسوج به خانواده‌ها تا هفته آینده / جسد مرحوم سیادتی هنوز پیدا نشده

asdasd
کد خبر : ۶۳۰۵۷۷

معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد از تحویل 10 جسد دیگر از جانباختگان سانحه هوایی یاسوج در هفته آینده خبرداد.

عزیز فیلی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در یاسوج گفت: هفته آینده 10 جسد دیگر از جانباختگان سانحه هوایی یاسوج تحویل خانواده های آنان خواهد شد.

وی با بیان اینکه هویت تمامی این اجساد توسط نهادهای مرتبط به تایید رسیده است، اظهارداشت: تاکنون حدود 40 جسد از جانباختگان سانحه هوایی یاسوج تحویل خانواده های آنان شده است.

معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد از پیداشدن 2 پیکر از اجساد جانباختگان سانحه هوایی یاسوج در روز جاری خبرداد و خاطرنشان کرد: این پیکرها نیز بزودی تحویل پزشکی قانونی استان می‌شود.

فیلی افزود: پیکرها بعد از اینکه به پزشکی قانونی استان کهگیلویه و بویراحمد تحویل داده می شود برای شناسایی هویتی به پزشکی قانونی استان فارس ارسال شده و پاسخ نهایی توسط پزشکی قانونی استان فارس به یاسوج داده ارائه می شود.

جسد مرحوم سیادتی هنوز پیدا نشده است

معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد از پیدانشدن جسد آخرین جانباخته سانحه هوایی یاسوج هم سخن گفت و اظهار داشت: هنوز جسد مرحوم " سیادتی " پیدانشده است.

فیلی افزود: پیکرهای تازه پیدا شده به پزشکی قانونی استان فارس انتقال داده می شود و امیدواریم در این پیکرها ، پیکر مرحوم سیادتی هم پیدا شود.

وی گفت: تلاش‌ها همچنان برای پیداشدن پیکرها و بقایای جانباختگان سانحه هوایی یاسوج ادامه دارد و زمان اتمام عملیات جستجو مشخص نشده است.

به گزارش ایلنا از یاسوج، هواپیمایی ATR آسمان یاسوج با 66 مسافر و خدمه در 29 بهمن ماه 1396 در ارتفاعات دنا سقوط و تلاش‌ها برای پیداکردن تعدادی از اجساد باقی مانده این سانحه هوایی ادامه دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز