خبرگزاری کار ایران

رئیس امور آب گچساران در گفت و گو با ایلنا:

960 هکتار اراضی خیرآباد گچساران به زیرکشت می‌رود/ 1500 هکتار دشت مور گچساران در حال اجرا

asdasd
کد خبر : ۶۳۰۳۷۵

رئیس امور آب گچساران تاکید کرد که تا 2 سال آینده 960 هکتار از اراضی خیرآباد این شهرستان به زیرکشت می رود.

عارف بهگام در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درگچساران گفت: مجتمع تامین آب اراضی تنگ انگشترک باهدف تامین آب 960 هکتار اراضی مستعد منطقه خیرآباد گچساران هم اکنون در حال اجرا است.

وی با تشریح فنی این پروژه، اظهارداشت: مجتمع تامین آب اراضی تنگ انگشترک خیرآباد تا 18 ماه آینده به بهره برداری می رسد و اکنون 15 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

رئیس امور آب گچساران افزود: خاکبرداری پروژه هم اکنون در دست انجام است  و تداخل لوله‌های شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران و فیبرنوری مخابرات از مهمترین مشکلات اجرای مجتمع تامین آب اراضی انگشترک خیرآباد است.

بهگام با اظهار امیدواری از حل مشکلات کنونی در هفته‌های آینده، خاطرنشان کرد: اعتبار این پروژه 19 میلیارد تومان و از محل اعتبارات استانی تامین می شود.

 آبرسانی به 1500 هکتار دشت مور گچساران در حال اجراست

رئیس امور آب گچساران از در دست اجرا بودن پروژه آبرسانی به اراضی هزار و 500 هکتار از دشت مور این شهرستان هم خبرداد.

بهگام گفت: آبرسانی به هزار و 330 هکتار اراضی دشت مور گچساران که با احتساب باغ های اطراف به هزار و 500 هکتار می رسد پیشرفت فیزیکی کمتری نسبت به پروژه اراضی انگشترک خیرآباد دارد.

وی اعتبار اجرای پروژه طرح آبرسانی به دشت مور گچساران را 13 میلیارد تومان عنوان و خاطرنشان کرد: این پروژه تا سه ماه آینده به بهره برداری خواهد رسید.

رئیس امور آب گچساران از تلاش‌های مستمر "غلامرضا تاج گردون" نماینده گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی برای اجرای این پروژه‌ها که از پروژه‌های زیربنایی و توسعه‌ای این حوزه منطقه محسوب می شوند، تقدیر کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز