خبرگزاری کار ایران

استاندار کهگیلویه و بویراحمد خبرداد:

تعطیلی پنجشنبه‌ها تا مهرماه در کهگیلویه و بویراحمد

asdasd
کد خبر : ۶۲۹۰۲۷

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: پنجشنبه‌ها از هفته آینده تا مهرماه در این استان تعطیل خواهد شد.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط‌عمومی استانداری کهگیلویه و بویراحمد، بنا به پیشنهاد امیدعلی پاک‌‌نژاد مدیرکل امور اداری استانداری کهگیلویه و بویراحمد در نشست شورای اداری تعطیلی پنجشنبه‌ها مورد بررسی قرار گرفت که بنا در خواست استاندار، پنجشنبه‌ها از هفته آینده تا مهرماه در کهگیلویه و بویراحمد تعطیل شد‌.

علی محمد احمدی افزود: با توجه به اینکه 6 فرمانداری استان در مناطق گرم واقع شده در روزهای خاص که دمای هوا افزایش یابد براساس چارچوب قانون و مصوبه ستاد بحران برای تعطیلی ادارات و تغییر ساعات کاری تصمیم گیری می‌شود.

مدیرکل امور اداری استانداری کهگیلویه و بویراحمد پیشنهاد داد: از خردادماه امسال پنجشنبه در استان تعطیل و ساعات کاری جدید از روز شنبه تا چهارشنبه هر هفته از ساعت 6:30 تا 14:30 اعلام می‌شود.

وی بیان کرد: به استاد قانون کارکنان دولت باید در هفته 44 ساعت در 6 روز کار کنند که با تعطیلی پنجشنبه و ساعات کار جدید به این قانون خللی وارد نمی‌شود.

امید علی پاک‌نژاد افزود: این موضوع با هدف افزایش بهره‌وری و راندمان کاری کارمندان، وحدت رویه با دستگاه اجرایی مرکز  و صرفه جویی در مصرف برق اجرایی شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز