خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت برق استان کهگیلویه و بویراحمد:

برخورداری 19 خانوار روستایی بویراحمدی از نعمت برق

asdasd
کد خبر : ۶۰۴۱۵۱

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد از برق‌دار شدن 19 خانوار روستایی در شهرستان بویراحمد این استان در هفته جاری خبرداد.

به گزارش ایلنا از یاسوج به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد، " داود راهزادی " در حاشیه آئین برق‌رسانی به روستای "خرون راه تنگ تامرادی" شهرستان بویراحمد گفت: با بهرهبرداری از پروژه برق‌رسانی به سه روستای " خرون راه تنگ تامرادی"، " عباس آباد دلیرچ ماگون" و " نده لوداب "، 19 خانوار روستایی در شهرستان بویراحمد از نعمت برق برخوردار شدند.

وی اعتبار هزینه شده برای اجرای پروژه برق‌رسانی به این روستاها را بیش از 2 میلیارد و 500 میلیون ریال عنوان و اظهار داشت: طول شبکه فشار متوسط برای این پروژه ها یک کیلومتر است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: طول شبکه فشار ضعیف در اجرای پروژه برق‌رسانی به روستاهای ذکر شده نیز حدود 500 متر است.

راهزادی، تعداد دستگاه ترانسفورماتور بکار رفته در این پروژه‌ها را 2 دستگاه ذکر و خاطرنشان کرد:‌ سخت گذری و پراکندگی روستاها مهمترین مشکلات در کار برقرسانی روستایی در استان کهگیلویه و بویراحمد است.

وی گفت: برای برق‌رسانی به روستای " نده لوداب " چهار دستگاه پنل خورشیدی نصب و اکنون چهارخانوار روستایی در این روستا از نعمت برق برخودار هستند.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد، یک هزار و 746 روستای این استان از نعمت برق برخودار هستند.

در افتتاح پروژه برقرسانی به روستای" خرون راه تنگ تامرادی"، " شاهرخ کناری " فرماندار شهرستان بویراحمد و جمعی از اهالی این روستا حضور داشتند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز