خبرگزاری کار ایران

رئیس شورای یاسوج تاکید کرد‌؛

با ساخت مجتمع وزارت نفت در پارک جنگلی یاسوج به شدت مخالفیم/ معاون عمرانی استاندار خواستار واگذاری پارک به وزرات نفت

asdasd
کد خبر : ۵۷۲۵۴۵

رئیس شورای شهر یاسوج مرکز کهگیلویه و بویراحمد تاکیدکرد که اگر وزارت نفت قصد ساختن مجتمع تفریحی سیاحتی اختصاصی برای خود را در در پارک جنگلی این شهر داشته باشد به طورحتم شورای اسلامی این شهر با ساخت این مجتمع به شدت مخالف هستند.

به گزارش ایلنا از یاسوج،  سید هدایت اکبری  در نشست پنج عضو از اعضای هفتگانه شورای شهر یاسوج باتشریح موقعیت پارک جنگلی یاسوج و نحوه واگذاری آن به وزارت نفت، اظهارداشت: شش سال پیش پارک جنگلی یاسوج در مساحت ۹۳۸ هکتار به شهرداری واگذار شد.

وی گفت: از این میزان امکان ایجاد تاسیسات در ۷۵ هکتار وجود دارد.

عضو شورای اسلامی شهر یاسوج با اشاره به مکاتبه عزیز فیلی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار با نستهن مقدم شهردار یاسوج، تصریح کرد: در این مکاتبه، معاون استاندار از شهردار یاسوج خواسته تا نسبت به اعلام انصراف از ۷۵ هکتار زمین درخواستی وزارت نفت اقدام کنند.

اکبری با بیان اینکه طبق قانون باید قرارداد شهرداری با منابع طبیعی فسخ شود تا امکان واگذاری به وزارت نفت باشد، افزود: در گذشته شورای شهر یاسوج با کلیات سرمایه‌گذاری وزارت نفت در پارک جنگلی موافقت کرد البته با این پیش شرط که جزئیات طرح نیز با شورای شهر هماهنگ شود.

اکبری تاکیدکرد: در صورتی‌که وزارت نفت قصد ساخت یک مجتمع اختصاصی خدماتی و رفاهی  را در پارک جنگلی یاسوج داشته باشد شورای شهر بشدت مخالفت خواهد کرد.

رئیس شورای اسلامی شهر یاسوج گفت: انتظار داریم وزارت نفت در این مجتمع خدمات رفاهی تاسیساتی را برای استفاده عموم پیش‌بینی کند و در غیر این صورت شورای شهر موافقت نمی‌کند.

از پنج نفر اعضای شورای اسلامی شهر یاسوج در این نشست، تنها سه نفر موافق ساخت احداث مجتمع وزارت نفت در پارک جنگلی این شهر بودند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز