خبرگزاری کار ایران

افتتاح دفتر تجاری کهگیلویه و بویراحمد در آستراخان روسیه

asdasd
کد خبر : ۵۵۰۹۶۴

همزمان با افتتاح رسمی سرای تجاری ایرانیان در آستراخان روسیه؛ دفتر تجاری استان کهگیلویه وبویراحمد نیز در این بندر اقتصادی افتتاح شد.

به گزارش ایلنا از یاسوج، سرای بازرگانان ایران در آستراخان روسیه با حضور استاندار آستراخان، سفیر جمهوری اسلامی ایران در روسیه، رییساتاق مشترک ایران روسیه، جبار کیانی پور رئیس اتاق بازرگانی یاسوج و 13 نفر از رؤسای اتاق‌های جمهوری اسلامی ایران و همچنین مقامات محلی آستراخان روسیه رسماً افتتاح شد.

دفتر تجاری و غرفه ارائه محصولات استان کهگیلویه وبویراحمد نیز در این مراسم افتتاح شد و بازدیدکنندگان از برخی محصولات تولیدی استان کهگیلویه و بویراحمد بازدید کردند.

در این نمایشگاه برخی از مهم‌ترین محصولات تولیدی استان کهگیلویه وبویراحمد در کنار تولیدات ۱۴ استان دیگر جمهوری اسلامی ایران در معرض دید بازدیدکنندگان قرار گرفت.

با راه‌اندازی دفتر اختصاصی کهگیلویه وبویراحمد در سرای بازرگانان ایران در کشور روسیه که همزمان شده است با برنامه‌های روز ملی صادرات در هفته اخیر، به‌زودی شاهد خبرهای خوبی در حوزه صادرات استان خواهیم بود و تولیدکنندگان استان می‌توانند محصولات باقابلیت صادراتی خود را از طریق دفتر و غرفه اختصاصی استان کهگیلویه وبویراحمد در آستراخان روسیه به بازرگانان روسی معرفی و بفروش برسانند.

این رویداد مهم گامی بلند خواهد بود در راستای توسعه صادرات غیرنفتی استان نفت‌خیز کهگیلویه وبویراحمد خواهد بود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز